کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان برای ریاست جمهوری پیش از نوروز مشخص می شود / به هیچ کس قول ندادم\
  • محمدرضا عارف؛

کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان برای ریاست جمهوری پیش از نوروز مشخص می شود / به هیچ کس قول ندادم

  • کد خبر: 211411
  • چاپ
  • انتشار: 16 اسفند 1395 - 12:40

محمدرضا عارف با تکذیب شایعه اطمینان خاطر به برخی کاندیداها برای قرار گرفتن در لیست اصلاح طلبان گفت: کاندیداهای نهایی ما در شوراها اردیبهشت و برای ریاست جمهوری پیش از نوروز مشخص می شوند.


به گزارش استناد نیوز، محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس در حاشیه کنفرانس مدیریت شهری در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که در برخی محافل سیاسی به نقل از شما گفته شده که به برخی کاندیداهای احتمالی شورای شهر اطمینان خاطر داده اید، که در لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان جا خواهند گرفت، گفت: تکذیب می کنم. نکته ای هم که هفته قبل در جلسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفته ام این است که هنوز وارد مصداق نشده ایم.


وی خاطر نشان کرد: آئین نامه و ضوابطی که نیاز داشتیم شب گذشته نهایی شده و هفته آینده ابلاغ می شود و براساس این آئین نامه ها و سیاست ها هم در تهران و هم در سایر شهرها ارزیابی کاندیداها انجام می شود.


نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متن میثاق نامه آماده شده و هر کسی بخواهد در لیست ما باشد باید میثاق نامه را امضاء کند و تا پایان دوره هم در همان چارچوب ها عمل کند. زودتر از زمان بندی تعیین شده نمی توانیم لیست کاندیداهای لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شوراها را اعلام کنیم، باید منتظر بمانیم و ببینیم چه کسانی ثبت نام می کنند و در دو سه مرحله ارزیابی ها انجام می شود و اعلام کاندیداهای نهایی قبل از اردیبهشت ماه نخواهد بود.


عارف در مورد کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری هم گفت: امیدوارم کاندیدای نهایی اصلاح طلبان در چند روز آینده و پیش از تعطیلات نوروز 96 اعلام شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار