دانشجوی دختر دانشگاه پیام نور قائمشهر مرگ مغزی شد / حادثه ای که با کمی تدبیر رخ نمی داد\
  • حادثه ای تلخ در روز پنجشنبه

دانشجوی دختر دانشگاه پیام نور قائمشهر مرگ مغزی شد / حادثه ای که با کمی تدبیر رخ نمی داد

  • کد خبر: 211452
  • چاپ
  • انتشار: 21 اسفند 1395 - 00:19

اعضای بدن دختر دانشجوی دانشگاه پیام نور قائمشهر که بر اثر حادثه ای مرگ مغزی شده بود اهداء خواهد شد ، حادثه ای که می توانست اتفاق نیافتد...

به گزارش گروه مازندران استناد نیوز، روز پنجشنبه 19 اسفندماه یکی از دانشجویان دانشگاه پیام نور قائمشهر به نام سیده کوثر سراوند بر اثر سانحه تصادف در روبروی دانشگاه دچار مرگ مغزی می شود و راننده خاطی هم متواری...

با از خودگذشتگی و ایثار، خانواده این مرحومه با اهداء اعضای دخترشان به بیماران نیازمند موافقت می کنند تا با درگذشت فرزندشان زندگی را به بیماران نیازمند اهدا کنند، به این منظور پیکر دانشجوی ایثارگر جهت اهدای عضو به تهران منتقل شد.

 

مسئله ای که وجود دارد و باعث چنین حوادث دلخراشی می شود بی تدبیری هاست، دانشگاهی با تعداد زیادی دانشجو، پس از چند سال انتقال به مکان جدید، پل عابر پیاده در مقابل خود نمی بیند ! 

همه روزه شاهد تردد خطرناک دانشجویان این دانشگاه از عرض خیابانی عریض و پر تردد هستیم ولی به نظر می رسد مسئولان محترم خطر این رفت و آمدها برای دانشجویان را احساس نکرده اند.

 

پل عابر پیاده و فنس کشی بلواری که اگر احداث و انجام میشد امروز با آه و حسرت از دست دادن جوانی هم استانی این مطلب به نگارش در نمی آمد، داغی همیشگی به دل خانواده ای نمی نشست و راننده ای متواری نمی شد و...

هزینه احداث پل عابر پیاده چقدر است؟ قطعا بیشتر از کندن و پر کردن های وقت و بی وقت خیابان های شهر و رنگ آمیزی های بلوارها و نقاشی دیوارها و تعویض موزائیک پیاده روهایی نیست که در نزدیکی ایام نوروز برای جلب توجه بیشتر مردم به فعال بودن شهرداری و شورای شهر انجام می شود.

 

وقتی امنیت، نیاز اولیه دانشجویی برای عبور از خیابانی برای رسیدن به کلاس درسی به خطر می افتد نیازی به تعویض موزائیک های شهر و رنگ آمیزی بلوارها نیست، امروز بر چهره شهر رنگ سیاه بپاشید، بلوارها را به حال خود رها کنید، روی سیمان و قیر و خاک هم می توانیم راه برویم، پاهایمان به کجی ها و چاله های شهر عادت دارد، امنیت مردم را دریابید، دریابید تا خانواده ای داغدار نشود، دریابید تا با وزش بادی تیربرقی روی خانه ای ویران نشود، دریابید.... زیبایی چهره شهر اقدامی پسندیده است اما برای وقتی که جان مردم را از خطراتی که امنیت جانی و مالی آن ها را تهدید می کند دور کردید.

 

ماهی را هروقت از آب بگیرید تازه است از همین امروز به فکر جبران باشید، به فکر اصلاح، همین حالا بسیاری از نقاط شهر نیازی بسیار جدی به تدبیر و توجه شما دارند، پل ها علائم هشدار دهنده در جاده های روستایی و بسیاری موارد دیگر که نیاز به توجه دارند تا خسارتی جبران ناپذیر به بار نیاید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار