پیش بینی آب و هوای مازندران در روزهای پایانی سال، از 21 تا 27 اسفند\
  • پیش بینی 7 روزه

پیش بینی آب و هوای مازندران در روزهای پایانی سال، از 21 تا 27 اسفند

  • کد خبر: 211459
  • چاپ
  • انتشار: 21 اسفند 1395 - 13:57

بنابر پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان مازندران، آسمان استان در هفته چهارم اسفند ماه غالبا ابری خواهد

 به گزارش استناد نیوز، در حالی که رفته رفته به روزهای پایانی سال و آغاز فصل بهار نزدیک می شویم، هوای استان مازندران هم نسبتا بهاری و از شدت سرمای زمستان کاشته شده است.

بر اساس پیش بینی های صورت گرفته برای هفته جاری وضعیت آسمان استان غالبا ابری به همراه بارش پراکنده خواهد بود.

برای امروز شنبه مورخ 21 اسفندماه پیش بینی می شود با نزدیک شدن به شب بر غلظت ابرها افزوده شده و در ارتفاعات احتمال بارش باران و وزش باد داده می شود.

 

اما روز یکشنبه آب و هوای استان مازندران وضعیتی دیگر خواهد داشت، برای فردا انتظار می رود از شدت ابرها کاشته و آسمان صاف تا نیمه ابری شود و این روند تا دوشنبه ادامه خواهد داشت، اما از ساعات پایانی دوشنبه باز هم شاهد افزایش ابر و بارش های پراکنده در برخی نقاط استان خواهیم بود.

 

سه شنبه 24 اسفند کاهش دما را تجربه خواهیم کرد بطوری که احتمال بارش پراکنده برف در ارتفاعات هم داده می شود. برای مناطق جلگه ای و سواحل دریای خزر هم در این روز شاهد بارندگی پراکنده انتظار می رود.

 

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هم آسمان اکثر نقاط مازندران نیمه ابری خواهد بود، اما در غرب استان احتمال افزایش ابر و بارندگی پراکنده و جزئی داده می شود.

 

آخرین روز هفته، جمعه 27 اسفند از شدت ابرها کاسته خواهد شد و آسمانی صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود و افزایش دما را تجربه خواهیم کرد و با هوایی بهاری به استقبال بهار خواهیم رفت



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار