زمان تعطیلی مدارس برای نوروز 96 مشخص شد\
  • روز آخر مدارس در سال 95

زمان تعطیلی مدارس برای نوروز 96 مشخص شد

  • کد خبر: 211472
  • چاپ
  • انتشار: 22 اسفند 1395 - 12:10

آخرین روز مدارس کشور در سال 95 چهارشنبه مورخ 25 اسفند ماه خواهد بود و پس از آن مدارس به تعطیلات پیش از نوروز می روند

به گزارش استناد نیوز، هر ساله مدارس زودتر از ادارات به استقبال نوروز می روند تا فرزندان خود را برای نوروز آماده کنیم، امسال هم مانند همیشه همین روند ادامه خواهد داشت. بر اساس خبر اعلام شده قبلی از سوی مسئولان آموزش و پرورش مدارس حق ندارند قبل از روز 25 اسفند تعطیل شوند، از همان زمان خبرهای غیر رسمی آخرین روز فعالیت مدارس کشور را همان 25 اسفند اعلام کرده بودند.

اما امروز در خبری رسمی عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران چهارشنبه مورخ 25 اسفندماه را آخرین روز فعالیت رسمی مدارس شهر تهران اعلام کرد.

با این اوصاف به نظر می رسد آخرین روز مدارس کل کشور روز چهارشنبه همین هفته باشد چرا که مدارس در روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل هستند و روز شنبه 28 اسفند می باشد که عملا برای مدارس تعطیل خواهد بود.

 

*** در تازه ترین اظهارنظر رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش تهران گفت: براساس قانون، روز شنبه 28 اسفند آخرین روز فعالت مدارس می باشد و در صورت مشاهده تخلف از سوی مدارس تهران حتما با آن ها برخورد خواهد شد.

 

تناقض در اظهارات مسئولین همچنان وضعیت آخرین روز فعالیت مدارس را روشن نکرده است و باید دید در روزهای آینده چه تصمیمی در این خصوص گرفته خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار