جزئیات نقص فنی هواپیمای کاسپین در عسلویه و فرود اضطراری\
  • سخنگوی سازمان هواپیمایی

جزئیات نقص فنی هواپیمای کاسپین در عسلویه و فرود اضطراری

  • کد خبر: 211485
  • چاپ
  • انتشار: 22 اسفند 1395 - 22:18

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در خصوص نقص فنی و فرود اضطراری هواپیمای شرکت هواپیمایی کاسپین در عسلویه توضیحاتی ارائه کرد

به گزارش استناد نیوز، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در تشریح جزئیات نقص فنی هواپیمای ام دی ۸۰ شرکت کاسپین در عسلویه گفت: این هواپیما پرواز ساری به عسلویه را بدون مشکل انجام داد و بر اساس برنامه ریزی‌ها قرار بود تا پرواز عسلویه به تهران را انجام دهد، اما با انجام بازرسی‌های قبل از پرواز یک مشکل در هواپیما مشاهده شده و به جهت رفع این مشکل، تاخیر پرواز اعلام گشت.

رضا جعفرزاده ادامه داد: با انجام بررسی‌ها مشخص شد که رفع مشکل هواپیما در تهران امکان پذیر است لذا این هواپیما بدون مسافر در ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه از عسلویه به سمت تهران پرواز کرد.

وی افزود: پس از پرواز به دلیل وجود یک مشکل فنی خلبان تصمیم به بازگشت به فرودگاه عسلویه را گرفت و با مدیریت کادر پروازی و هماهنگی عوامل فرودگاهی این هواپیما به سلامت در عسلویه به زمین نشست.

کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری برای بررسی بیشتر به‌زوی به فرودگاه عسلویه اعزام خواهند شد.

 

قابل ذکر است در فیلم منتشر شده از این هواپیما، هنگام پرواز از عسلویه به سمت تهران چرخ هواپیما شکسته بود و به همین دلیل خلبان مجبور به فرود اضطراری شد که بلافاصله باند فرودگاه با فوم پر شد و نیروهای امدادی در فرودگاه به حالت آماده باش در آمدند که خوشبختانه این هواپیما بدون مشکل چندانی به زمین نشست و علارغم مشکل در چرخ از باند فرودگاه منحرف نشد.

مشاهده فیلم مربوط به این حادثه

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار