جزئیات درگیری هواداران دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر / 57 نفر مجروح شدند + تصاویر\
  • فوتبال یا جنگ !

جزئیات درگیری هواداران دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر / 57 نفر مجروح شدند + تصاویر

  • کد خبر: 211489
  • چاپ
  • انتشار: 23 اسفند 1395 - 22:19

درگیری خونین هواداران دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر در بازی ای نیمه تمام 57 مجروح داشت که 10 نفر در بیمارستان بستری شدند

سخنگوی اورژانس 115 بابل گفت در درگیری شهرآورد مسابقات فوتبال لیگ دسته یک، بین تیم های نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل 57 تماشاگر از دو تیم مصدوم شدند.
به گزارش استناد نیوز، مهدی روشن در مورد آخرین وضعیت مصدومان این بازی جنجالی گفت: 10 نفر از مصدومان به دلیل شدت جراحت در بیمارستان بستری شدند که حال یک نفر از مصدومان این درگیری به علت مشکل تنفسی وخیم است و 47 مصدوم دیگر این درگیری سرپایی درمان شدند.

درگیری نساجی خونه به خونه

دیدار دو تیم خونه به خونه و نساجی مازندران در حضور بیش از پنج هزار تماشاگر در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل آغاز شد و به نیمه دوم نکشید.

در این بازی ابتدا تیم نساجی با گل دقیقه 15 غلامعلی تبار پیش افتاد اما پژمان نوری در دقیقه 40 بازی را به تساوی کشاند . پس از گل تیم خونه به خونه و پس از اینکه هواداران این تیم در ضلع کناری و نزدیک به هواداران تیم نساجی تشویق و شادی همراه با فحاشی کردند، اقدام متقابل تماشاگران نساجی را به همراه داشت، در ادامه پرتاب سنگ و بطری آب توسط تماشاگران دو تیم به سوی یکدیگر باعث شعله ور شدن درگیری های بیشتر شد.

 

این درگیری ها که متاسفانه معمولا در چینین بازی های حساسی با ورزشگاهی غیر استاندارد اتفاق می افتد می توانست به گونه ای مدیریت شود که ادامه پیدا نکند اما دخالت تند و غیر حرفه ای ماموران پلیس و برخورد نامناسب برخی از ماموران بخصوص با هواداران تیم میهمان یعنی نساجی قائمشهر باعث خشم بیشتر این تماشاگران شد و درگیری ای که در بخشی از ورزشگاه و محل تفکیک هواداران دوتیم اتفاق افتاده بود به سرعت به کل ورزشگاه سرایت کرد و کل ورزشگاه 5 هزار نفره شهدای هفتم تیر بابل را وارد میدان جنگ کرد!

هواداران نساجی و خونه بخونهدر صحبتی که با برخی از هواداران تیم نساجی حاضر در ورزشگاه داشتیم به نظر می رسید آن ها از برخورد تبعیض آمیز پلیس با هواداران این تیم داشتند شکایت داشتند و همین مسئله موجب درگیری با ماموران نیروی انتظامی و یگان ویژه هم شد.

ماموران یگان ویژه که جو را متشنج و خارج از کنترل می دیدند از گاز اشک آور برای آرام کردن اوضاع استفاده کردند که مشکلات تنفسی برای تماشاگران بخصوص نساجی به وجود آورد و آتش این جنگ! را شعله ور تر کرد.

دربی مازندران درگیری

کادر فنی و بازیکنان تیم نساجی برای آرام کردن اوضاع بحرانی ورزشگاه تلاش زیادی کردند که همه تلاش ها بی نتیجه ماند و خشم هواداران دو تیم فروکش نکرد و مسئولان برگزارکننده از جمله داور و ناظر بازی، ادامه مسابقه در ورزشگاه شهدای هفت تیربابل را ممکن ندانستند و اجازه ادامه دیدار را در نیمه دوم ندادند .


با افزایش تنش ها تماشاگران دو تیم فنس های ورزشگاه را کندند و درگیری ها به داخل زمین کشیده شد و عده زیادی در این وضعیت با مصدومیت مواجه شدند که بیشتر مجروحان این حادثه را قائمشهری های حاضر در زمین میزبان تشکیل می دادند.

 

نتیجه این بازی نیمه تمام به رای کمیته برگزاری مسابقات لیگ فدراسیون فوتبال بستگی دارد. اما هر نتیجه ای که رقم بخورد تاسف و آبروریزی بزرگی برای فوتبال مازندران و کشور باقی  خواهد ماند، ورزشی که باعث درگیری خونین بین هواداران دو تیم همسایه شود هیچ ارزشی ندارد و تماما ضد ارزش است.

فیلم های درگیری تماشاگران تیم های نساجی و خونه به خونه در ورزشگاه هفتم تیر بابل (کلیک کنید)

درگیری فوتبال



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار