آخرین وضعیت ترافیکی جاده های هراز، فیروزکوه و چالوس در تعطیلات پیش از نوروز 96\
  • آغاز سفرهای نوروزی

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های هراز، فیروزکوه و چالوس در تعطیلات پیش از نوروز 96

  • کد خبر: 211509
  • چاپ
  • انتشار: 25 اسفند 1395 - 19:19

معمولا استان مازندران یکی مقاصد اصلی مردم در ایام نوروز برای سفر است و هر ساله پیش از آغاز سال جدید جاده های شمالی بار ترافیکی شدیدی را تجربه خواهند کرد

 به گزارش استناد نیوز، سه جاده اصلی سفر به استان مازندران عبارتند از جاده فیروزکوه، جاده هراز و جاده چالوس، که در هر تعطیلاتی به یکباره بار ترافیکی آنها چند برابر می شود بخصوص در روزهای پایانی سال و پیش از آغاز نوروز که مسافران زیادی به سمت استان زیبای مازندران روانه می شوند.

معمولا برای این جاده ها در ایام پر ترافیک محدودیت هایی لحاظ می شود که امسال با توجه به اینکه 29 و 30 اسفند ماه امسال روزهای یکشنبه و دوشنبه می باشند و از طرفی در تهران که مهمترین مسافران نوروزی مازندران به شمار می آیند، روز پنجشنبه هم تعطیل است و با احتساب تعطیلی رسمی روزهای جمعه، بسیاری از پایان ساعت کاری روز چهارشنبه مورخ 25 اسفند تعطیلات نوروزی خود را آغاز خواهند کرد.

 

بر همین اساس امروز چهارشنبه در جاده های مواصلاتی شمال کشور ترافیکی نیمه سنگین در ظهر امروز و رفته رفته با غروب آفتاب ترافیک سنگینی را شاهد هستیم. طی آخرین گزارش ها در جاده چالوس ترافیک بسیار سنگینی وجود دارد و خودروها به سختی از جای خود حرکت می کنند.

در جاده های فیروزکوه و هراز هم ترافیک سنگین گزارش شده است و پلیس برای مدیریت بهتر ترافیک محدودیت هایی برای خودروهای سنگین اعمال کرده است. این محدودیت‌ها که با توجه به در پیش بودن عید نوروز و به‌منظور پیش‌بینی حجم ترافیک و تسهیل عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از امروز 25 اسفند ماه در جاده‌های مازندران آغاز شده است تا 14 فروردین ماه سال 96 ادامه خواهد داشت.

ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون طی این مدت در تمامی محورهای برون‌شهری مازندران اعمال می‌شود، و تنها عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای مواد سوختی و فاسدشدنی دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این محدودیت ها مستثنی هستند.

 

در جاده هراز تردد انواع کامیون، کامیونت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۹۵/۱۲/۲۵ الی ساعت ۲ بامداد روز ۹۶/۱/۶ و از ۸ صبح ۹۶/۱/۱۰ الی ساعت ۳ بامداد ۹۶/۱/۱۵ از آمل به تهران وبالعکس ممنوع می باشد.

در جاده فیروزکوه تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 8 روز پنج‌شنبه 26 اسفند ماه تا ساعت 2 بامداد روز یک‌شنبه 6 فروردین ماه سال 96 و همچنین از ساعت 8 روز پنج‌شنبه 10 فروردین تا ساعت 12 روز سه‌شنبه 15 فروردین ماه 96 از تهران به قائم‌شهر ممنوع است.

در جاده چالوس هم محدودیت هایی به این شرح اعمال شده است: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 6 صبح روز بعد روزهای پنج‌شنبه 26 و جمعه 27 اسفند ماه امسال از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 همان روز تا 6 صبح روز بعد از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار