نهادهای اطلاعاتی برای جلوگیری از ورود قاچاق تمرکز کنند/ جمع آوری متکدیان از سطح شهر\
  • هاشمی، استاندار تهران:

نهادهای اطلاعاتی برای جلوگیری از ورود قاچاق تمرکز کنند/ جمع آوری متکدیان از سطح شهر

  • کد خبر: 21151
  • چاپ
  • انتشار: 12 مرداد 1395 - 19:46

متأسفانه تنها در استان تهران 70 میلیارد کالای قاچاق کشف می شود که به اقتصاد و اشتغال کشور لطمه جدی را وارد می کند.

به گزارش پایگاه خبری استناد، سید حسین هاشمی استاندار تهران در جلسه شورای اداری که عصر امروز (سه شنبه) در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری بر بحث جلوگیری از ورود کالای قاچاق در کشور، اظهار داشت: در صورت تمرکز سه نهاد سپاه، ناجا و وزارت اطلاعات بخش عمده ای از قاچاق که به اشتغال لطمه می زند، ساماندهی می شود.

 

هاشمی با اشاره به لزوم تمرکز نهادهای اطلاعاتی برای جلوگیری از ورود قاچاق  تأکید کرد: متأسفانه تنها در استان تهران 70 میلیارد کالای قاچاق کشف می شود که به اقتصاد و اشتغال کشور لطمه جدی را وارد می کند.

 

وی با اشاره به نزدیک شدن به نقطه پایانی در بحث اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: در این راستا کمیته نظارت بر اجرای برنامه دستگاه های اجرایی استان را تشکیل داده ایم.

هاشمی در ادامه افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان تهران 2 وضعیت را با عنوان وضعیت جاری و امور ویژه، اندیشیده ایم تازمان جمع بندی نهایی مشخص باشد و چندکار ویژه توسط دستگاه های استانی صورت گرفته است.

 

استاندارتهران با اشاره به لزوم گزارش سه ماهه کمیته نظارت استانی، تأکید کرد: در چند روز اخیر جابجایی هایی رابرای مدیران استانی داشته ایم، هرچند بنده با این جابجایی ها به شدت مخالفم.

وی در ادامه بیان داشت: طی مذاکراتی که با رئیس بانک مرکزی داشتیم مقرر شد اکثر نمایندگان بانک ها در ستاد تسهیل، اقتصاد مقاومتی و بویژه واگذاری 161 طرح استانی همکاری و تعامل قابل قبولی را با مدیران و دستگاه های اجرایی استان داشته باشند.

 

هاشمی یادآور شد: اوایل روی کارآمدن دولت یازدهم زمینه جمع آوری و ساماندهی 400 معتاد متجاهر در مجتمع شفق فراهم شد و در حال حاضر می توانیم حدود 8 هزار نفراز معتادان را طبق ماده 16 نگهداری و ساماندهی کنیم.

 

هاشمی درخصوص متکدیان سطح شهر تهران گفت: عده ای از این افراد جز اتباع کشورهایی ازجمله افغانستان، پاکستان و یا مناطق محروم کشور هستند که تصمیم به جمع آوری تمام آنها را داریم و اگر دستگاه های استانی ساختمان خالی از سکنه را در اختیار دارند، برای اسکان متکدیان معرفی کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار