اجرا 1200 کیلومتر شبکه گازرسانی در مناطق صعب العبور مازندران\

اجرا 1200 کیلومتر شبکه گازرسانی در مناطق صعب العبور مازندران

  • کد خبر: 211518
  • چاپ
  • انتشار: 26 اسفند 1395 - 12:38

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه ۱۰۰ روستای مناطق صعب العبور در استان گازرسانی می‌شود گفت: ۶۵ هزار خانوار از نعمت گاز بهره مند شده‌اند و در مجموع ۴۰۰ روستای صعب العبور استان گازرسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت گاز مازندران سال سختی را پشت سر گذاشته است گفت: سعی کردیم تا گاز خانگی مردم قطع نشود و پایداری و استمرار گاز از وظایف اصلی این شرکت بوده است.

ابراهیم زاده با عنوان اینکه این شرکت با مدیریت جهادی تلاش کرد تا گاز خانگی قطع نشود به سرمای بی سابقه آذرماه در استان اشاره کرد و گفت: در این حادثه گاز ۱۰ درصد مشترکان استان قطع شده بود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران اظهار داشت: در مجموع در فصل زمستان شش روز گاز سیان جی‌ها و سه روز گاز صنایع در استان قطع شده بود.

ابراهیم زاده با اظهار اینکه خط دامغان – کیاسر به طول ۱۷۰ کیلومتر تا پایان تیرماه سال آینده به پایان می‌رسد اظهار داشت: تاکنون ۹۰ کیلومتر از این مسیر به پایان رسیده و با تکمیل آن، مشکل گاز مازندران برای همیشه رفع می‌شود.

 وی با اشاره به اجرای ۶۵۰ برنامه فرهنگی در شرکت گاز استان اظهار داشت: اعزام هزار و ۲۵۰ نفر به راهیان نور از جمله برنامه‌ها است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران درباره زمان پایان گازرسانی در استان گفت: پایان سال ۹۷ پرونده گازرسانی به استان بسته می‌شود و برای رفع موانع فراروی برنامه ریزی شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار