تکمیل و افتتاح مرکز سوختگی کرمانشاه تا تابستان96\
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

تکمیل و افتتاح مرکز سوختگی کرمانشاه تا تابستان96

  • کد خبر: 211529
  • چاپ
  • انتشار: 28 اسفند 1395 - 10:28

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افتتاح مرکز سوختگی غرب کشور در تابستان سال آینده خبر داد.

به گزارش استناد نیوز ،دکتر حسین کریم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از 600 پروژه در سطح دانشگاه در حال انجام است، گفت: بخشی از این پروژه‌ها امسال به بهره‌برداری رسیده اما افتتاح بخش اعظم آن در سال آینده خواهد بود و بعضی پروژه‌ها مانند پردیس دانشگاه در سالهای آتی تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

کریم از افتتاح بخشی از پروژه‌های دانشگاه در سفر وزیر بهداشت به استان خبر داد و اظهار کرد: در این سفر که پس از عید نوروز خواهد بود حدود 12 پروژه از جمله رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع)، کیلینیک خواب بیمارستان فارابی و مرکز جامع آزمون دانشگاه به بهره‌برداری می‌رسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: همچنین تعدادی پروژه نیز در دست ساخت است که تا تابستان سال آینده تکمیل شده و در هفته دولت در شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد.

کریم بیمارستان سوختگی را یکی از این پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: ساختمان این بیمارستان تکمیل شده و تنها نواقصی دارد که پیمانکار باید آنها را رفع کند.

وی از تامین بیش از 50 درصد تجهیزات این بیمارستان خبر داد و تصریح کرد: با تکمیل ساختمان و نصب تجهیزات این پروژه تا شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ساخت "ال دی آر"ها (LDR) (واحدهای تک نفره زایمان) در سطح استان خبر داد واظهار کرد: تمامی شهرستان‌های استان تا شهریورماه صاحب زایشگاه‌های به روز می‌شوند.

کریم افزود: از دیگر پروژه‌هایی که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید بیمارستان شهرستان پاوه است و بسیاری کیلینیک‌های بیمارستانی نیز در این زمان افتتاح خواهند شد.

منبع:ایسنا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار