سانحه برای خودرو ال 90 در بابل / یک نفر جان باخت\
  • سخنگوی اورژانس بابل

سانحه برای خودرو ال 90 در بابل / یک نفر جان باخت

  • کد خبر: 211538
  • چاپ
  • انتشار: 28 اسفند 1395 - 11:16

سخنگوی اورژانس بابل، از انحراف خودروی ال‌۹۰ در جاده جدید بابل به آمل و جان باختن مرد ۲۴ ساله و مصدوم شدن مرد ۲۰ ساله خبر داد.

مهدی غلام نیا روشن اظهار کرد: شامگاه جمعه تاریخ ۲۷ اسفندماه، در ساعت ۲۲ و ۵۲ دقیقه طی گزارش مردمی با مرکز فر‌ماندهی اورژانس ۱۱۵ بابل مبنی بر انحراف ال۹۰ در جاده جدید بابل به آمل بعد از پلیس دهک گزارش شد.

وی، افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵ بابل تکنسین‌های پایگاه امین آباد و دانشگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

غلام نیا روشن با بیان اینکه نخستین اکیپ از تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در مدت زمان هفت دقیقه و دومین اکیپ از تکنسین‌ها در مدت زمان هشت دقیقه در صحنه حادثه حاضر شدند، عنوان کرد: در این حادثه متاسفانه یکی از سرنشینان که مرد ۲۴ ساله بود به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بوده  و تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس 115 برای احیا ثمری نداشت و در دم جان سپرد اما با این حال به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شد و تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان نیز ثمری نداشت.

سخنگوی اورژانس بابل یادآور شد: سرنشین دیگر این حادثه که مرد ۲۰ ساله بود دچار شکستگی و خونریزی شدید شد و تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات پزشکی وی را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

منبع: ایسنا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار