ورود سازمان بازرسی کل کشور به پرونده دیدار جنجالی خونه به خونه و نساجی مازندران\
  • فوتبال لیگ دسته اول

ورود سازمان بازرسی کل کشور به پرونده دیدار جنجالی خونه به خونه و نساجی مازندران

  • کد خبر: 211551
  • چاپ
  • انتشار: 30 اسفند 1395 - 23:52

پس از اتفاقات دیدار حساس تیم های خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر و رای جنجالی کمیته انضباطی، سازمان بازرسی کل کشور به این پرونده ورود کرد

 به گزارش استناد نیوز، یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز از ورود سازمان بازرسی کل کشور به پرونده اتفاقات فوتبال دربی مازندران خبر داد.

به گفته این منبع آگاه سازمان بازرسی طی نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال ضمن گلایه از اتفاقات به وجود آمده در دیدار حساس دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور، خواستار ارائه گزارش کاملی از حواشی و اتفاقات این بازی شد تا به بررسی جوانب و پشت پرده اتفاقات این بازی و رای صادره بپردازد و ابهامات بوجود آمده را بررسی و برطرف نماید.

 

 گفتنی است دیدار حساس تیم های خونه به خونه و نساجی در هفته 28 ام لیگ دسته اول باشگاه های کشور به میزبانی تیم خونه به خونه در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل در حال برگزاری بود که در بین دو نیمه به دلیل درگیری هواداران دوتیم و نیروی انتظامی به جنجال کشیده شد و در درگیری ها 57 نفر مصدوم شدند و بازی نیمه تمام ماند. اما نکته عجیب سرعت عمل کمیته انضباطی در اعلام رای در این خصوص بود که پس از 24 ساعت این بازی را در حکمی جنجالی 3 بر صفر به سود تیم میزبان اعلام کرد که شدیدا مورد اعتراض باشگاه نساجی قائمشهر قرار گرفت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار