گزارش وضع هوای استان مازندران در نوروز 96 / برف و باران در تعطیلات\

گزارش وضع هوای استان مازندران در نوروز 96 / برف و باران در تعطیلات

  • کد خبر: 211554
  • چاپ
  • انتشار: 03 فروردين 1396 - 12:45

برف و باران و سرما در تعطیلات نوروز برنامه تفریحی مسافران پر شمار استان مازندران تحت تاثیر قرار خواهد داد

 به گزارش استناد نیوز، مازندران یکی از پر مسافرترين استان های کشور می باشد که بخصوص در تعطیلات نوروز حجم عظیمی از مسافر را از شهرهای مختلف کشور پذیرا می باشد.

وضعیت آب و هوایی برای مسافران این استان بسیار مهم است و می تواند برنامه تفریحی افراد را به کلی تغییر دهد. در نوروز 96 آب و هوای استان مازندران دارای جوی غالبا ناپایدار با بارش های پراکنده است، طبق پیش بینی های صورت گرفته برای روزهای پنجشنبه سوم فروردین تا روز چهارشنبه مورخ نهم فروردین شرایط آب و هوایی مازندران به شرح زیر خواهد بود:

 

پنجشنبه 96/01/03: کاهش دمای هوا در این روز در سطح استان مشهود خواهد بود و به تدريج از سمت غرب شاهد افزایش ابر و بارندگی پراکنده هستیم، همچنین در ارتفاعات بارش ها شدت بیشتری خواهد داشت و بارش برف هم پیش بینی شده است.

مواج شدن دریا و وقوع رگبار باران و احتمال سیلاب از هشدارهای هواشناسی است که برای این روز داده شده

 

جمعه 96/01/04: برای جمعه پیش بینی می شود روند کاهشي دما ادامه یابد و باران به صورت پراکنده در سطح استان رخ خواهد داد، همچنین بارش برف را در ارتفاعات استان خواهیم داشت.

 

شنبه 96/01/05: روز شنبه آسمان مازندران نیمه ابری خواهد بود اما بازهم مانند روزهای گذشته شاهد بارش پراکنده باران در سواحل دریای خزر و بارش برف در ارتفاعات خواهیم بود، همچنین وزش باد هم پیش بینی شده است.

 

یکشنبه 96/01/06: تا صبح روز یکشنبه جوی مشابه روز قبل پیش بینی شده است که به تدریج از غلظت ابرها کاسته خواهد شد و آسمان نیمه ابری خواهد شد و دمای هوا نیز افزایش نسبی خواهد داشت.

 

برای روز های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جوی پایدار در مازندران پیش بینی شده است که افزایش دما را به دنبال خواهد داشت. اما از اواخر روز چهارشنبه 9 فروردین باز هم شاهد افزایش ابر خواهیم بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار