پیش بینی وضعیت آب و هوای آمل در 13 فروردین / سیزده بدر در مازندران بارانی خواهد بود\

پیش بینی وضعیت آب و هوای آمل در 13 فروردین / سیزده بدر در مازندران بارانی خواهد بود

  • کد خبر: 211564
  • چاپ
  • انتشار: 07 فروردين 1396 - 09:54

13 فروردین روز طبیعت و پایان تعطیلات نوروز است که خانواده ها برای تفریح به دل طبیعت میزنند، بنابراین وضعیت آب و هوای این روز اهمیت بالایی دارد

 به گزارش استناد نیوز و بر اساس نقشه های هواشناسی وضعیت جوی روزهای آینده تا سیزده بدر شهرستان امل به شرح زیر است:

 

سه شنبه، 8 فروردین 96 : برای روز سه شنبه آسمانی صاف تا نیمه ابري برای آمل پیش بینی می شود، اما در ساعاتی از شب افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.

چهارشنبه ، 9 فروردین 96 : روز چهارشنبه آسمان نیمه ابری خواهد بود و از دمای هوا کاسته می شود، رفته رفته با تاریک شدن هوا بر غلظت ابرها افزوده خواهد شد، بیشینه دمای این روز 17 درجه و کمینه دما 8 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

پنجشنبه، 10 فروردین 96: از بامداد تا ظهر این روز شاهد بارندگی به صورت پراکنده خواهیم بود، اما رفته رفته بارش ها قطع و از غلظت ابرها کاسته خواهد شد و در پایان شب آسمان صاف خواهد شد.

جمعه، 11 فروردین 96 : بر اساس پیش بینی های صورت گرفته روز جمعه بهترین روز تعطیل برای طبیعت گردی در نوروز امسال است! در روز آسمان صاف و آفتابی تا نیمه ابري پیش بینی شده است و تا ساعاتی پایانی بعد از ظهر این وضعیت پایدار خواهد ماند و رطوبت مناسب و احساس دمای حدود 20 درجه ای شرایط مناسبی را برای گردش به وجو آورده است. با شروع شب افزایش ابر را شاهد خواهیم بود و بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

شنبه، 12 فروردین 96 : بارندگی های شب گذشته در این روز با شدت بیشتری ادامه خواهد يافت، همچنین دمای هوا به شکل محسوسی کاهش خواهد یافت و از 14 درجه سانتی گراد تجاوز نخواهد کرد، بارندگی را در کل شبانه روز خواهیم داشت. احتمال رعد و برق هم در این روز وجود دارد.

یکشنبه، 13 فروردین 96 : برای روز سیزده بدر آسمان آمل کاملا ابری و سرد خواهد بود و بارش باران هم دور از ذهن نخواهد بود، دمای هوا در این روز بیش از 10 درجه سانتیگراد نخواهد بود و در سردترین ساعات به 4 درجه هم می رسد! در بعد از ظهر هم بارش خفيف باران پیش بینی شده است که تا پایان شب ادامه خواهد یافت، همچنین احتمال رعد و برق هم وجود دارد.

بر اساس پیش بینی صورت گرفته سیزده بدر از نظر آب و هوایی روز مناسبی برای طبیعت گردی نخواهد بود ، هرچند وضعیت جوی مازندران بخصوص در فصل بهار بطور دقیق قابل پیش بینی نیست و احتمال تغییر شرایط جوی وجود دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار