تکلیف دیدار نیمه تمام نساجی و خونه به خونه بزودی مشخص می شود/سازمان بازرسی به داد نساجی رسید\

تکلیف دیدار نیمه تمام نساجی و خونه به خونه بزودی مشخص می شود/سازمان بازرسی به داد نساجی رسید

  • کد خبر: 211568
  • چاپ
  • انتشار: 07 فروردين 1396 - 12:43

با ورود سازمان بازرسی، رای جنجالی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای دیدار تیم های نساجی و خونه به خونه نقض شد

 به گزارش استناد نیوز, در آخرین هفته رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در سال 95 ، دیدار تیم های نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل برگزار شد که متاسفانه در بین 2 نیمه بازی شاهد اتفاقات تلخی بودیم که منجر به نیمه تمام ماندن بازی شد.

 

پس از آن کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در اقدامی تعجب برانگیز و جنجالی که اعتراضات فراوانی را به همراه داشت تنها پس از گذشت 24 ساعت حکم صادر کرد و نتیجه را 3 بر 0 به سود تیم خونه به خونه میزبان اعلام کرد!

از همان ابتدا رای صادره مورد اعتراض شدید مسئولان تیم نساجی و بسیاری از علاقه مندان به فوتبال قرار گرفت، حتی عادل فردوسی پور نیز در برنامه نود از مظلوم واقع شدن نساجی در رای کمیته انضباطی گلایه و دیدار دوتیم را دیدار فقیر و غنی نامید !

 

حتی برخی شنیده ها از پشت پرده اين رای می گفت و رابطه نزدیک مجموعه خونه به خونه با مقامات سطح بالای کشور و سهامداران قدرتمند این تیم را دلیلی براي رای جنجالی و فوری کمیته انضباطی برشمرده می شد.

 

همین جنجالی های به وجود آمده پای سازمان بازرسی کل کشور را به این پرونده باز کرد تا از تضییع حقوق تیمی به دلیل نداشتن لابی و سرمایه جلوگیری کند و اجازه تلخ تر شدن تلخی های این بازی را با رأی غیرمنصفانه ندهد و به نوعی حق فقیر را از غنی بگیرد.

در آخرین اخبار رسمی منتشر شده کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را نقض کرد و با ارجاع مجدد آن به کمیته انضباطی خواستار رسیدی مجدد به همه جوانب پرونده و بررسی اسناد موجود شد.

 

بسیاری از رسانه ها از برگزاری نیمه دوم بازی خبر داده اند اما به نظر می رسد کل بازی با رأی آینده کمیته انضباطی در ورزشگاهی ایمن و با استانداردهای حداقلی و قطعا بدون حضور تماشاگران دو تیم برگزار خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار