پیش بینی آب و هوای چالوس در سیزده بدر و هفته دوم نوروز\

پیش بینی آب و هوای چالوس در سیزده بدر و هفته دوم نوروز

  • کد خبر: 211569
  • چاپ
  • انتشار: 07 فروردين 1396 - 18:15

دانستن شرایط جوی در ایام نوروز برای برنامه ریزی سفر و طبیعت گردی سیزده بدر اهمیت ویژه ای دارد، در ادامه وضعیت آب و هوایی چالوس را بررسی ميکنيم

 به گزارش استناد نیوز، بر اساس پیش بینی های صورت گرفته وضعیت آب و هوایی شهرستان چالوس در روزهای آینده تا روز 13 فروردین به شرح زیر است:

 

سه شنبه، 8 فروردین 96 : در این روز تا نزدیکی غروب آسمان نیمه ابری و در برخی ساعت آفتابی خواهد بود، اما به تدریج با غروب آفتاب بر غلظت ابرها افزوده خواهد شد و احتمال رعد و برق و بارش پراکنده و رگباری باران به صورت محدود می رود. بیشینه دما در این روز 18 درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

چهارشنبه، 9 فروردین 96 : برای روز چهارشنبه غالبا آسمان نیمه ابري پیش بینی شده است که تنها در ساعاتی از بعد از ظهر و غروب آسمان ابری خواهد شد که احتمال بارش باران نمی رود.

 

پنجشنبه، 10 فروردین 96 : در این روز هم آسمان نیمه ابری پیش بینی شده و پدیده خاصی را شاهد نخواهیم بود، بیشینه و کمینه دما در این روز 15 و 8 درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

جمعه، 11 فروردین 96 : برای جمعه در روز آسمان نیمه ابری خواهد بود، اما به تدریج با تاریک شدن هوا شاهد افزایش ابر و بارش باران خواهیم بود، بیشینه دمای هوا در این روز 15 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

 

شنبه، 12 فروردین 96 : آسمان چالوس در این روز غالبا ابری خواهد بود که از صبح شاهد بارش باران به صورت پراکنده خواهیم بود، این بارش ها در ساعات بعد از ظهر و شب به تدریج شدت بیشتری خواهند یافت. همچنین کاهش دما محسوس خواهد بود بطوری که بیشینه دما به 10 درجه سانتیگراد می رسد.

 

یکشنبه، 13 فروردین 96 : در روز طبیعت هم این بارندگی ها ادامه خواهد یافت، صبحی نسبتا سرد با دمايي حدود 8 درجه سانتیگراد و بارش خفیف باران بهاری که در ساعاتی از شبانه روز ادامه می يابد، که البته شدت بارندگی در شب بیشتر پیش بینی می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار