پیش بینی وضعیت آب و هوای مشهد در روز 13 فروردین / هوای سرد مشهد در سیزده بدر\

پیش بینی وضعیت آب و هوای مشهد در روز 13 فروردین / هوای سرد مشهد در سیزده بدر

  • کد خبر: 211573
  • چاپ
  • انتشار: 09 فروردين 1396 - 10:13

مشهد از شهرهای مذهبی، پر جاذبه و مسافر پذیر کشور است که آگاهی از وضعیت هواشناسی آن در تعطیلات نوروز برای مسافران پر اهمیت است

 به گزارش استناد نیوز، بررسی نقشه های ماهواره ای آب و هوای شهر مشهد، شرایط جوی این شهر مقدس را تا روز سیزده بدر به شرح زیر نشان می دهد:

 

چهارشنبه، 9 فروردين : آسمان مشهد تا بعد از ظهر این روز پوشیده از ابر خواهد بود و احتمال کمی برای باران و رعد و برق وجود دارد، اما رفته رفته از غلظت ابرها کاسته و آسمان نیمه ابری خواهد شد، حداکثر دما در این روز به 21 درجه سانتیگراد می رسد.

 

پنجشنبه، 10 فروردین : پنجشنبه آب و هوای مشهد بسیار متغیر پیش بینی شده است، در ساعاتی آسمان نیمه ابری خواهد بود و ساعتی بعد احتمال بالایی برای بارش رگباری باران وجود دارد! از ساعات بعد از ظهر تا شب انتظار می رود شاهد افزایش غلظت ابرها و بارندگی پراکنده باشیم. کاهش محسوس 5 تا 10 درجه ای دمای هوا هم در این روز رخ خواهد داد.

 

جمعه، 11 فروردین : افزایش دما و آسمانی صاف تا کمی ابری پدیده غالب این روز در مشهد می باشد، حداکثر دمای روز جمعه به 22 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

 

شنبه، 12 فروردین : در این روز هم انتظار آسمانی غالبا ابری داريم که در ساعتی از صبح خورشید هم نمایان خواهد بود. احتمال بارندگی در این روز بسیار پایین است.

 

یکشنبه، 13 فروردین : در پیش بینی های صورت گرفته روز سیزده بدر در مشهد آسمان کاملا با لایه های سنگین ابر پوشیده خواهد بود و احتمال بارش باران و برف پراکنده به صورت جزئی و مقطعی در ساعاتی از شبانه روز انتظار می رود، دمای هوا در گرمترین ساعات روز به 13 درجه سانتیگراد می رسد و در سردترین ساعات شب 2 درجه بالای صفر پیش بینی می شود، البته سرمايي که احساس می شود به زیر صفر می رسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار