وضعیت آب و هوای رشت و استان گیلان در سیزده بدر چگونه است?\

وضعیت آب و هوای رشت و استان گیلان در سیزده بدر چگونه است?

  • کد خبر: 211574
  • چاپ
  • انتشار: 09 فروردين 1396 - 16:47

استان های شمالی ایران از آب و هوایی معتدل و مرطوب برخوردارند و به دلیل سرسبزی و دریا و جاذبه های متعدد گردشگري، در ایام تعطیلات پذیرای مسافران زیادی هستند

 به گزارش استناد نیوز،با توجه به نزدیک شدن به روز سیزده بدر و پایان نوروز 96, براي مسافران پرتعداد و اهالي استان هاي شمالی آگاهی از شرایط جوی منطقه برای گردش در طبیعت زیبای شمال کشور اهمیت بالایی دارد.

در ادامه به بررسی شرایط آب و هوایی شهرستان رشت مرکز استان گیلان بر اساس پیش بینی های صورت گرفته از روی نقشه های هواشناسی می پردازيم.

 

پنجشنبه، 10 فروردین : برای فردا پیش بینی می شود آسمان استان صاف تا کمی ابری باشد و با دمايي حداکثر 18 درجه ای و رطوبت حدود 70 درصدی شرایط مناسبی برای طبیعت گردی فراهم خواهد بود.

 

جمعه، 11 فروردین : روز پایانی هفته آسمان گیلان غالبا ابری خواهد بود، تنها در ساعاتی از بعد از ظهر بر غلظت ابرها کاسته خواهد شد اما مجددا در شب لایه های ابر پدیدار می شوند، ضمن اینکه برای ساعاتی از شب بارش باران دور از ذهن نیست اما در صورت وقوع باران ، میزان آن چشمگیر نخواهد بود.

 

شنبه، 12 فروردین : برای اغلب ساعات روز شنبه بارش ملایم باران پیش بینی شده است که رفته رفته با غروب آفتاب از شدت بارش ها کاسته شده اما همچنان انتظار بارندگی به صورت پراکنده وجود دارد. کاهش محسوس دما در این روز رخ خواهد داد، بطوری که بیشینه دما از 11 درجه سانتیگراد بیشتر نخواهد بود.

 

یکشنبه، 13 فروردین: روز سیزده بدر هم در گیلان بارندگی ها ادامه خواهد یافت، بر اساس پیش بینی های صورت گرفته در صبح این روز بارندگی به صورت خفیف و پراکنده خواهد بود که به تدریج در بعدازظهر و شب بر میزان و شدت بارندگی ها افزوده خواهد شد. کمینه و بیشینه دما در روز طبیعت 10 و 6 درجه پیش بینی شده که برای یک روز بهاری سرد است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار