\

وضعیت آب و هوای جزیره کیش در سیزده بدر و تعطیلات پایانی نوروز

  • کد خبر: 211575
  • چاپ
  • انتشار: 10 فروردين 1396 - 10:00

جزیره زیبای کیش در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس از مناطق گردشگری پذیر کشور در ایام نوروز است که به بررسی آب و هوای آن می پردازيم

 به گزارش استناد نیوز، بر اساس پیش بینی های انجام گرفته، شرایط آب و هوایی جزیره کیش در چهار روز پایانی نوروز تا سیزده بدر به شرح زیر خواهد بود:

 

پنجشنبه، 10 فروردین : آسمانی کاملا صاف و آفتابی با بیشینه و کمینه دماي 27 و 22 درجه سانتیگراد برای این روز پیش بینی می شود.

 

جمعه، 11 فروردین : برای بامداد روز پایانی هفته، انتظار افزایش ابر را خواهیم داشت که با با طلوع آفتاب آسمان به شکل نیمه ابری و در بعضي ساعات آفتابی خواهد بود، حداکثر دمای هوا در این روز به 28 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

 

شنبه، 12 فروردین : روز شنبه هم جوی پایدار در جزیره کیش حاکم خواهد بود، در صبح این روز آسمان کمی ابری تا نیمه ابری پیش بینی شده که از ساعات قبل از ظهر ابرها محو شده و آسمان آفتابی و صاف خواهد شد. حداکثر دمای 29 درجه ای برای 12 فروردین پیش بینی شده است.

 

یکشنبه، 13 فروردین : روز سیزده بدر هم در کیش جوی پایدار انتظار می رود، دمای هوا مانند روز قبل در گرمترین ساعات به 29 درجه می رسد و غیر از ساعات ابتدایی صبح که لکه های ابر در آسمان مشاهده می شود در ساير ساعات آسمانی صاف و آفتابی انتظار می رود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار