پیش بینی وضعیت آب و هوای تبریز در سه روز آینده تا سیزده بدر / بارندگی پراکنده 13 فروردین در آذربایجان شرقی\

پیش بینی وضعیت آب و هوای تبریز در سه روز آینده تا سیزده بدر / بارندگی پراکنده 13 فروردین در آذربایجان شرقی

  • کد خبر: 211576
  • چاپ
  • انتشار: 10 فروردين 1396 - 10:38

کلان شهر تبریز با بیش از 2 میلیون نفر جمعیت مرکز استان آذربایجان شرقی است که به بررسی وضعیت آب و هوای ای کلان شهر تاریخی و گردشگر پذیر می پردازيم

 به گزارش استناد نیوز، استان آذربایجان شرقی و تبریز از آب و هوایی سرد برخوردار است که در نیمه اول سال مسافران زیادی را به سمت خود جذب می نماید، در ادامه آب و هوای تبریز را در روزهای 11 ، 12 و 13 فروردین 96 بررسی می نماییم.

 

جمعه، 11 فروردین : برای روز جمعه آسمانی کاملا ابری با بارندگی پراکنده و رگباری باران در برخی ساعت شبانه روز پیش بینی می شود، بیشینه و کمینه دمای هوا 16 و 3 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

 

شنبه، 12 فروردین : در این روز هم آسمان تبریز پوشیده از لایه های سنگین ابر خواهد بود، در گرمترین ساعات روز دمای هوا به 13 درجه سانتی گراد خواهد رسید، همچنین پیش بینی می شود در ساعاتی از شبانه روز شاهد بارندگی پراکنده باشیم.

 

یکشنبه، 13 فروردین : برای روز سیزده بدر در تبریز شرایط جوی نا پایدار و متغیری پیش بینی شده است، در برخی ساعات صبح شاهد بارش برف و ساعاتی دیگر شاهد خودنمایی آفتاب در آسمان خواهیم بود! اما از بعد از ظهر این روز آسمان کاملا ابری خواهد شد و در برخی ساعات احتمال بالایی برای بارندگي جزئی به صورت برف و باران وجود دارد. بیشینه و کمینه دمای این روز 11 و 5 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار