سیزده بدر در تهران هوا چطور است?\

سیزده بدر در تهران هوا چطور است?

  • کد خبر: 211577
  • چاپ
  • انتشار: 10 فروردين 1396 - 11:54

آگاهی از وضعیت آب و هوای تهران در روز سیزده فروردین برای پایتخت نشینان اهمیت ویژه ای دارد که به بررسی آن می پردازيم

 به گزارش استناد نیوز، با توجه به بارانی بودن آسمان شهر های شمالی کشور که مقصد مسافرت بسیاری از تهرانی ها می باشد، عده ای به فکر بازگشت زود هنگام به شهر خود هستند تا روز سیزده فروردین را در شهر خود بدر کنند! اما وضعیت آب و هوایی تهران در روز 13 فروردین چطور است?

بر اساس پیش بینی ها آب و هوای تهران در روزهای آینده به شرح زیر است:

 

جمعه، 11 فروردین : تهران پایان هفته ای غالبا آفتابی خواهد داشت، در صبح این روز آسمان کاملا صاف و آفتابی خواهد بود، اما رفته رفته در بعد از ظهر ابرها نمایان شده و در غروب و شب بیشتر آسمان را می‌پوشاند، بیشینه دمای این روز 21 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

 

شنبه، 12 فروردین : روز شنبه در تهران غالبا ابری خواهد بود و تنها در بعضی ساعات آفتاب رخی نشان خواهد داد، در صبح و ساعتی از بعد از ظهر شنبه بارندگی به صورت رگباری پیش بینی می شود، اما در پایان شب از غلظت ابرها کاسته خواهد شد.

 

یکشنبه، 13 فروردین : اما در روز سیزده بدر نیز پیش بینی می شود آسمان تهران نیمه ابری باشد، به غیر از اوایل صبح که احتمال رعد و برق و بارندگی به صورت خفیف و لحظه ای وجود دارد در باقی ساعت آسمان نیمه ابری تا ابری بدون بارش خواهد بود. بیشینه و کمینه دما در این روز 19 و 11 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار