• آموزش روش 4-7-8

روش فرو رفتن در خوابی عمیق تنها در یک دقیقه !

آیا شما هم شب ها به سختی می خوابید و نمی توانید خوابی راحت را تجربه کنید؟ پس این روش را امتحان کنید

به گزارش استناد نیوز به نقل از میزبان با برخی روش ها می توان خواب راحت تری را داشت. یکی از روش هایی که می تواند منجر به خواب آسان شود، به روش "۴-۷-۸" معروف است.

در این روش کافی است این سه قانون را به یاد بسپارید. اول اینکه باید به مدت ۴ ثانیه از راه بینی تنفس کنید. سپس نفستان را به مدت ۷ ثانیه حبس کنید. در آخر نیز عمل بازدم را مستقیما از راه دهان به مدت ۸ ثانیه انجام دهید.

این روش باعث آزاد شدن مواد شیمیایی آرام بخش در مغز شده و ضربان قلب را کاهش می‌دهد. بدن آماده خواب می‌شود. فراموش نکنید که این روش را باید چند مرتبه امتحان کنید.

حقه کار در این است که دم و بازدم متناوب بر میزان آدرنالین ترشح شده در بدن اثر گذاشته و ضربان قلب را کاهش می‌دهد. ممکن است در اوایل کار کمی اذیت شوید، اما به سرعت این مشکل از بین می‌رود. کافی است ثانیه‌ها را به خاطر داشته باشید.


telegram estenadnews

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان میهمان

0

بنر کبابی ایوک

آخرین اخبار