پیش بینی وضعیت آب و هوای مازندران در هفته جاری تا جمعه 25 فروردین\

پیش بینی وضعیت آب و هوای مازندران در هفته جاری تا جمعه 25 فروردین

  • کد خبر: 211622
  • چاپ
  • انتشار: 19 فروردين 1396 - 11:52

کارشناسان هواشناسی استان مازندران با بررسی نقشه های هواشناسی، آب و هوای استان را در هفت روز آینده پیش بینی کرده اند

 به گزارش استناد نیوز، در آخرین بررسی های صورت گرفته روی نقشه های هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران از تاریخ شنبه 19 فروردین تا جمعه 25 فروردین 96 به شرح زیر پیش بینی می شود:

 

شنبه 19 فروردین: در این روز در اغلب شهر های استان مازندران افزایش دما را خواهیم داشت که با وزش باد نیز همراه خواهد بود. دمای هوا در شرق مازندران در گرمترین ساعات به 28 در جه هم خواهد رسید اما در غرب استان هوای خنکتری پیش بینی می شود.

 

یکشنبه، 20 فروردین: روز یکشنبه هم هوای گرم ادامه خواهد داشت و آسمان آفتابی تا کمی ابری خواهد بود و وزش باد را هم خواهیم داشت.

 

دوشنبه، 21 فروردین: کاهش محسوس و 10 درجه ای دمای هوا، بیشینه دما را در شرق استان به 18 درجه و در غرب استان به 15 درجه سانتی گراد می رساند. آسمان استان تا بعد از ظهر این روز نیمه ابری تا ابری خواهد بود اما در ساعت پایانی روز و شب شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده باران خواهیم بود. در ارتفاعات استان احتمال بارش برف نیز وجود دارد. وزش باد را نیز خواهیم داشت.

 

سه شنبه، 22 فروردین: صبح سه شنبه شرق و غرب مازندران وضعیت جوی متفاوتی را تجربه خواهند کرد، درحالی که برای صبح سه شنبه در غرب مازندران بارش باران پیش بینی شده است در غرب انتظار آسمانی ابری تا نیمه ابری داریم. اما در ساعات بعد از ظهر بارندگی در شهرهای شرقی استان نیز آغاز خواهد شد، بیشینه دمای هوا برای این روز حدود 15 درجه پیش بینی شده است.

 

چهارشنبه، 23 فروردین: پیش بینی شده در روز چهارشنبه آسمان به صورت ابری تا نیمه ابری باشد و تنها در برخی ساعات ابتدایی روز احتمال کمی بارش جزئی باران وجود دارد. اما در ساعات بعد از ظهر از غلظت ابرها کاسته خواهد شد.

 

پنجشنبه، 24 فروردین: افزایش محسوس دما پدیده غالب این روز است، دمای هوای استان در این روز به 24 درجه خواهد رسید. آسمان استان نیمه ابری خواهد بود که در غرب استان کمی ابرها غلظت بیشتری خواهند داشت.

 

جمعه، 25 فروردین: روز پایانی هفته آسمان مازندران در روز نیمه ابری پیش بینی می شود و روند افزایشی دما ادامه خواهد یافت و دما در برخی شهرها به 31 درجه هم خواهد رسید، اما در بعد از ظهر و شب ابرها آسمان را می پوشانند، سرعت وزش باد در شرق استان شدت بیشتری خواهد داشت. در اواخر شب آسمان آماده برای بارش های روزهای بعد خواهد شد!



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار