برنامه سفر رئیس جمهور به استان مازندران چیست؟ / سفر به غرب و شرق مازندران و مطالبات مردم\
  • سه شنبه 22 بهمن صورت می گیرد

برنامه سفر رئیس جمهور به استان مازندران چیست؟ / سفر به غرب و شرق مازندران و مطالبات مردم

  • کد خبر: 211623
  • چاپ
  • انتشار: 19 فروردين 1396 - 18:35

سه شنبه 22 فرور حسن روحانی رئیس جمهوری ایران، مهمان مازندرانی ها است و در سفری یک روزه دیداری مردمی داشته و چندین پروژه را افتتاح خواهد کرد

 به گزارش استناد نیوز، حسن روحانی در سه شنبه هفته جاری به مازندران سفر خواهد کرد و در بازدید از شهرهای مختلف بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح و بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی از سوی رئیس دولت راه اندازی می شود.

رئیس جمهور قرار است سفر خود را از غرب مازندران آغاز نماید و در ادامه به مرکز استان و بندر امیرآباد هم خواهد رفت.

بنا به گفته ربیع فلاح، استاندار مازندران در روزهای اخیر ۱۰۵ میلیاردتومان اعتبار دریافت شد که به شهرداری ها نیز پرداخت می شود اما با استفاده از این اعتبار تلاش خواهد شد ساری به کلان شهر تبدیل شود.

 

در سفر روحانی به غرب مازندران تلاش خواهد شد بازدیدی از پروژه در حال احداث نیروگاه 460 مگاواتی نوشهر از نزدیک صورت گیرد، همچنین بازدید از پروژه انتقال آب روستای دلیر به شهرستان‌های چالوس، نوشهر و بخش مرزن‌آباد، معروف به پروژه 215، از برنامه های دیگری است که مسئولان استان در تدارک آن هستند.

همچنین به احتمال فراوان رئیس جمهور دیداری مردمی در شهرستان نوشهر خواهد داشت که این دیدار در بندر نوشهر برنامه ریزی شده است.

 

قاسم احمدی لاشکی، نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری سخنرانی روحانی در سال 92 و پیش از انتخابات و وعده های داده شده، مهمترین مطالبه مردم غرب استان مازندران را تشکیل استانی جدید دانست تا از مشکلات فاصله با مرکز استان خلاص شوند.

 

علی محمد شاعری، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، از افتتاح پروژه‌های اقتصادی و عمرانی شرق مازندران در سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: طرح‌ها و پروژه‌های مهم اقتصادی و عمرانی شرق مازندران در منطقه ویژه امیرآباد بهشهر، افتتاح فاز دوم بندر امیرآباد، بهره‌برداری از واحدهای مهم صنعتی و کشاورزی و آغاز عملیات ساخت بزرگ‌ترین شهرک صنعتی مازندران در بهشهر از برنامه‌های یک‌روزه سفر هیأت دولت به مازندران است.

شاعری همچنین افزود: بهره‌برداری از قطعه نخست تعریض محور بهشهر به امیرآباد به طول ۲۰ کیلومتر، افزایش سالانه ظرفیت بارگیری بندر امیرآباد به هفت میلیون تن، بهره‌برداری از انبارهای ذخیره کالا، افتتاح تجهیزات و سیستم‌های جدید و پیشرفته تخلیه و بارگیری کالا از پروژه‌های قابل افتتاح در این سفر است.

 

 همچنین در شهرهای مختلف استان ستادهایی برای استقبال از رئیس جمهور تشکیل شده است، نمایندگان استان هم قصد دارند، جلسه ای با رئیس جمهور تشکیل داده و از مشکلات موجود در مورد کمک به مردم خسارت دیده طوفان و برف مازندران در سال 95 و مشکل زیر ساخت ها در مازندران و جذب اعتبار برای کاهش مشکلات بگویند.

 

محمد سلطان تویه، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز از افتتاح 13 پروژه دانشگاه علوم پزشکی به ارزشی بالغ بر352 هزار میلیون ریال همزمان با سفر رییس جمهور به مازندران خبر داد.

از جمله این طرح ها که به صورت همزمان افتتاح خواهند شد می توان به: احداث و تجهیز کلینیک ویژه رامسر، سوادکوه، فریدونکنار، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر اشاره کرد.

همچنین احداث و تجهیز دو  اورژانس و بلوک زایمانی در زیراب سوادکوه و تنکابن، احداث و تجهیزسی تی اسکن و فلوروسکوپی امام (ره)ساری، احداث و تجهیز ICU ، توسعه و تجهیز اورژانس محمودآباد و رامسر از دیگر طرح هایی است که مورد بهره برداری قرار می گیرند.

 

به گزارش استناد نیوز از چنین سفرهایی باید نهایت بهره برداری برای استان صورت گیرد و مشکلات مردم و منطقه را به سمع و نظر رئیس جمهور و هیئت دولت رسانده و برای آن چاره اندیشی شود. باید دید رهاورد این سفر در آستانه انتخابات برای مردم مازندران چیست.

دستاوردهای آخرین سفر رئیس جمهور یازدهم و هیئت دولت به مازندران / افتتاح های گسترده در استان



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار