چگونه رای کمیته انضباطی شکست؟ / سازمان بازرسی محبوب قلوب هواداران نساجی مازندران\
  • استناد نیوز در جمع صمیمی هواداران نساجی

چگونه رای کمیته انضباطی شکست؟ / سازمان بازرسی محبوب قلوب هواداران نساجی مازندران

  • کد خبر: 211679
  • چاپ
  • انتشار: 30 فروردين 1396 - 11:44

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم خود را شکست و پس از چندین بار پافشاری روی حکم اولیه در نهایت تسلیم حقیقت شد!

 به گزارش استناد نیوز، دیدار دو تیم خونه‌به‌خونه مازندران و نساجی قائمشهر در چارچوب هفته بیست‌ و‌هشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول دوشنبه 23 اسفند سال 95 در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل برگزار شد که در جریان این دیدار هواداران دو تیم به شدت با یکدیگر درگیر شدند و بازی نیمه تمام ماند.

پس از آن به فاصله 24 ساعت کمیته انضباطی که به کندی در رسیدگی به پرونده ها و شکایات شهرت دارد و پرونده های بسیاری در آن مدت ها خاک می خورند تا نوبتشان به بررسی برسد! در حکمی عجیب که اعتراض جامعه فوتبال را به همراه داشت نتیجه بازی را 3 بر صفر به سود میزبان اعلام کرد.

 

پس از اعتراضات گسترده و پیگیری های صورت گرفته توسط رسانه ها و خبرنگار استناد نیوز، درحالی که هواداران نساجی و فوتبال دوستان ناامیدانه اخبار مربوط به این دیدار را دنبال می کردند، استناد نیوز در خبری از ورود سازمان بازرسی کل کشور در حوزه ورزش برای پیگیری این پرونده و جلوگیری از تضییع حقی از دوطرف خبر داد. انتشار این خبر امید را در قلب هواداران پر شمار و پرشور نساجی زنده کرد.

 

با ورود این سازمان به دیدار جنجالی دربی مازندران پرونده ابعاد جدیدی پیدا کرد، چند روزی بیشتر از خبر استناد نیوز نگذشته بود که مشخص شد، رای داده شده در کمیته انضباطی به دلیل نرسیدن به حد نصاب امضای اعضاء، فاقد وجاهت قانونی است و درواقع تخلفی در اعلام رای صورت گرفته است! اما باز هم کمیته انضباطی (بنا به دلایلی که از افشای آن خودداری می کنیم) روی رای خود پافشاری کرد و در تخلفی آشکار با جلب امضای عضوی که در جلسه رسیدگی به پرونده این دیدار جنجالی حضور نداشت سعی در قانونی جلوه دادن رای صادر داشت! کمیته استیناف مجددا رای را نپذیرفت و به آن کمیته ارجاع داد و خواستار رسیدگی مجدد و موشکافانه به اسناد این دیدار شد.

سازمان بازرسی نساجی مازندرانپس از آن پیش بینی ها نسبت به رای نهایی در خصوص نتیجه دیدار خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر در رسانه ها بالا گرفت، در حالی که همه رسانه های مطرح کشور از تکرار نیمه دوم این دیدار خبر می دادند، استناد نیوز در خبری به استناد به قانون و منابع مطلع اعلام کرد هردو نیمه آن دیدار بدون حضور تماشاگران دو تیم و با تدابیر امنیتی مناسب تکرار خواهد شد، که این خبر دیروز با اعلام رای نهایی کمیته انضباطی تایید شد.

 

خبرنگار استناد نیوز پس از اعلام رای جدید کمیته انضباطی به جمع صمیمی تعدادی از هواداران نساجی قائمشهر رفت و با آنها به گفتوگو نشست، درحالی که اکثر این هواداران معتقد بودند بازی باید به نفع نساجی اعلام می شد از پیگیری های سازمان بازرسی در این پرونده تشکر می کردند و از ناامیدیشان برای رسیدن به نتیجه به دلیل نداشتن نفوذ و سرمایه در مقابل تیمی غنی با مالکان قدرتمند، پیش از ورود سازمان بازرسی می گفتند.

یکی از لیدرهای تیم که اتفاقات آن بازی را بازخوانی می کرد در حالی که بغض گلویش را گرفته بود از ظلمی که در حق هواداران قائمشهری در زمین هفتم تیر بابل شده بود می گفت و از رایی که 24 ساعت بعد در حالی که هنوز جراحات وارده در سر و صورت هواداران نساجی برطرف نشده بود گلایه می کرد، از سازمان بازرسی به عنوان محبوب قلوب هواداران نساجی و تیم های مستضعف فوتبال ایران یاد کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار