هزینه های تبلیغاتی چند صد میلیونی در شورای شهر قائمشهر با خدمت خالصانه جبران نمی شوند / با آگاهی فرد اصلح را انتخاب نمایید\
  • حقیقتی که باید روز 29 اردیبهشت در نظر داشت

هزینه های تبلیغاتی چند صد میلیونی در شورای شهر قائمشهر با خدمت خالصانه جبران نمی شوند / با آگاهی فرد اصلح را انتخاب نمایید

  • کد خبر: 211726
  • چاپ
  • انتشار: 26 ارديبهشت 1396 - 11:13

تنها 3 روز تا 29 اردیبهشت باقی مانده است، روزی که سر انگشتان جوهری من و شما آینده شهرمان را رقم خواهد زد، ارزش رای خود را بدانیم و آگاهانه بر سر صندوق های رای گیری حاضر شویم

 در هر انتخاباتی باید مردم آگاهانه برای انتخاب فرد اصلح از بین سوابق افراد جستجو کنند و فردی را برگزینند که از هر جهت نقشی اثرگذار در پیشبرد اهداف و برنامه ها و آبادانی شهر داشته باشد.

به گزارش استناد نیوز؛ در حالی که مهلت قانونی تبلیغات پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا کمتر از یک هفته بود، عده ای از ماه ها قبل با صرف هزینه های متعدد تبلیغات خود را آغاز کرده بودند و امروز که تنها 2 روز به پایان تبلیغات قانونی باقی مانده است برخی کاندیداها با وعده های تو خالی و شام های شکم پر کن سعی در جذب افراد به سمت خود را دارند تا به هر نحوی که شده راه خود را به شورای شهر قائمشهر هموار کنند.

 

طبق برآوردی که خبرنگار ما انجام داده است، هزینه تبلیغاتی برخی از کاندیداها که از مدت ها قبل فعالیت خود را آغاز کرده اند بیش از 400 میلیون بوده است! هزینه ای سنگین برای ورود به شورای شهری که حقوق و مزایای قانونی آن در طی 4 سال از مبلغ تبلیغاتی آن ها پایین تر است!

در این مطلب از بردن نام کاندیداهای مد نظر خود داری کرده ایم اما قطعا با بررسی کوتاهی آن ها را خواهید شناخت، کاندیدایی که ریسک هزینه نیم میلیاردی را برای تبلیغات می پذیرد قطعا چشم انداز چند میلیاردی را برای حضور خود در شورای شهر خواهد داشت در حالی که چنین درآمدی در شورای شهر بدون خیانت به شهر و بیت المال و مردم حاصل نخواهد شد. در حالی که همه کاندیداها با شعار خدمت به مردم تبلیغات خود را انجام می دهند!

 

سخنی با مرد شریف و رای دهندگان در شورای شهر: مردم عزیز، فهیم و مظلوم قائمشهر، شما 3 روز دیگر و در روز 29 اردیبهشت سرنوشت شهرتان را برای 4 سال آینده رقم خواهید زد، مواظب باشد به کسانی رای ندهید که سعی داشتند با وعده ای تو خالی و پهن کردن سفره های شام رنگین، شیارهای اثر انگشت شما را خریداری نمایند، فریب تبلیغات های متعدد کاندیداها در سایت ها، کانال ها و بطور کلی فضای مجازی را نخورید، اگر شام کاندیدایی را خوردید نوش جانتان، گوارای وجود نازنینتان، این شام شما را نمک گیر نخواهد کرد که به آن کاندیدا رای دهید، ارزش رای شما به قیمت 4 سال آبادی یا ویرانی شهرتان است، آن را با یک شام و وعده هایی که سال های سال شنیدید و عملی نشد معاوضه نکنید.

 

چطور کسانی که در دوره های گذشته با ورود به شورا زندگی مادی خود را دگرگون کرده اند قابل اطمینان خواهند بود؟ چطور می توان به وعده های کسانی که امتحان 4 ساله خود را در دوره های گذشته با پر کردن جیب های گشادشان پس داده اند اعتماد کرد؟ چطور سرنوشت شهر را به مدیر و مسئولی بسپاریم که در طی مسئولیت های گذشته خود بجای خدمت به مردم و شهر، خانه ی خود را آباد ساخته و بر خودرویی لوکس سوار شده است؟

 

اجازه ندهید ستادهای پر زرق و برق کاندیداها در مرکز شهر که با هزینه ای زیاد برای یک هفته اجاره شده اند چشمان شما را بر روی واقعیت ببندد، باز هم تاکید میکنیم، کسانی که چندصد میلیون هزینه تبلیغات خود کرده اند با ورود به شورا قطعا به فکر جبران هزینه های خود خواهند بود و نه به فکر خدمت صادقانه و خالصانه به مردم و اعتلای شهر عزیزمان قائمشهر ...

انتخابات شورای شهر را به رقابتی محلی و طایفه ای تبدیل نکنیم، کوچکسرایی ، قادیکلایی، کفشگرکلایی و... همه و همه یک شهر را می سازند به نام قائمشهر که باید در چهار سال آینده آبادتر گردد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار