نتیجه شمارش آرای انتخابات شورای شهر 96 در مازندران و شهرستان قائمشهر\
  • تکمیل می گردد...

نتیجه شمارش آرای انتخابات شورای شهر 96 در مازندران و شهرستان قائمشهر

  • کد خبر: 211732
  • چاپ
  • انتشار: 29 ارديبهشت 1396 - 14:42

فرآیند اخذ رای از واجدین شرایط در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا از ساعت 8 صبح امروز در سراسر کشور آغاز شد و شاهد استقبال پر شور مردم هستیم

 به گزارش استناد نیوز، رای گیری از ساعت 8 صبح به صورت هم زمان در حوزه های از پیش تعیین شده آغاز شد و از ساعتی پیش از بازگشایی حوزه ها شاهد حضور مردم در پشت درب های بسته حوزه های رای گیری بوده ایم و صف های طولانی از مردم ایجاد شد.

در حالی که رای گیری تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت و قطعا چندین بار تمدید نیز خواهد شد برخی از کانال ها اقدام به اعلام نتیجه شمارش آرای کاندیداها در برخی حوزه ها کرده اند که جای تعجب دارد و با هدف تبلیغاتی بوده و کذب است.

با توجه به برگزاری انتخابات شورای شهر به صورت الکترونیکی شمارش آرا به شکل معمول گذشته صورت نمیگیرد و امکان اعلام نتایج به سرعت وجود دارد، اما به نظر می رسد قرار است به دلیل اهمیت انتخابات ریاست جمهوری ابتدا مراحل شمارش آرا و اعلام نتایج ریاست جمهوری صورت پذیرد و سپس نتایج انتخابات شوراها به صورت رسمی اعلام گردد.

با اعلام نتایج، آرای کاندیداهای شورای شهر قائمشهر در حوزه های مختلف در همین صفحه منتشر خواهد شد... لیست زیر آخرین لیست منتشر شده از نتایج انتخابات شورای شهر قائمشهر می باشد

نتایج انتخابات شورای شهر قائمشهر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار