اعلام نتایج نهایی انتخابات شورای شهر چالوس، هچیرود و مرزن آباد / مشارکت صد در صدی مردم + تعداد آراء\
  • فرماندار چالوس خبر داد

اعلام نتایج نهایی انتخابات شورای شهر چالوس، هچیرود و مرزن آباد / مشارکت صد در صدی مردم + تعداد آراء

  • کد خبر: 211745
  • چاپ
  • انتشار: 30 ارديبهشت 1396 - 16:40

مردم شهرستان چالوس با ثبت مشارکت بالای ۱۰۰ درصدی در انتخابات روز گذشته برای نخستین‌بار در تاریخ این شهرستان چالوس رکورد را در مشارکت به ثبت رساندند.

به گزارش استناد نیوز، محمد‌ناصر زندی در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال و حضور پر شکوه مردم در پای صندوق های رای اظهار کرد: مردم شهرستان چالوس با ثبت مشارکت بالای ۱۰۰ درصدی در انتخابات روز گذشته برای نخستین‌بار در تاریخ این شهرستان چالوس رکورد را در مشارکت به ثبت رساندند.

وی افزود:تعداد واجدین شرایط رأی دادن در چالوس ۸۰ هزار نفر بود که ۸۱ هزار و ۸۶۵ نفر در این دور از انتخابات پای صندوق اخذ رای حاضر شدند.

 

اعضای جدید شورای شهر چالوس

جعفر کیالاشکی با هشت‌هزار و ۷۶ رأی، مسعود یعقوبی با پنج‌هزار و ۳۸۷ رأی، سعید رضوی‌نیا با پنج‌هزار و ۱۱۹ رأی، مهدی ردایی با پنج‌هزار و دو رأی، کاظم پولادی با چهار هزار و ۹۶۷ رأی، صابر سام‌دلیری با چهار هزار و ۶۴۲ رأی و مسعود زندی با چهار هزار و ۱۲۵ رأی نفرات اول تا هفتم این دور از انتخابات شورای اسلامی شهر چالوس را به‌خود اختصاص دادند.

 

اعضای جدید شورای شهر هچیرود

در شهر هچیرود امیر رودگرنژاد با سه‌هزار و ۵۳۶ رأی، حسن غرایاق‌زندی با دو هزار و ۹۵۷ رأی، احمد بیگلریان با دو هزار و ۹۵۴ رأی، نظر‌علی فقیه عبداللهی با دو هزار و ۶۴۹ رأی و مهدی طالبی با دو هزار و ۲۵۶ رأی به‌عنوان اعضای شورای اسلامی شهر هچیرود انتخاب شدند.

 

برگزیدگان شورای شهر مرزن‌آباد

در شهر مرزن‌آباد نیز کوروش رزمجو با یک‌هزار و ۷۵۷ رأی، محمد‌علی مقیم تیرگر با یک‌هزار و ۱۹۶ رأی، سید‌عبدالله حسینی باندری با یک هزار و ۱۴۹ رأی، هادی ردایی با یک‌هزار و ۳۴ رأی و محمد ردایی با ۹۵۶ رأی به‌عنوان پنج‌عضو شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد انتخاب شدند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار