رای مردم قائمشهر نشانه نارضایتی از عملکرد چهارساله شورای چهارم و هشداری به اعضای جدید است\
  • مردم ناظر عملکرد شورا هستند

رای مردم قائمشهر نشانه نارضایتی از عملکرد چهارساله شورای چهارم و هشداری به اعضای جدید است

  • کد خبر: 211751
  • چاپ
  • انتشار: 01 خرداد 1396 - 12:32

انتخابات به پایان رسید و نفراتی که بالاترین رای را آوردند معرفی شدند تا برای چهارسال آینده شورای شهر قائمشهر را اداره نمایند

 به گزارش استناد نیوز، در انتخابات روز 29 اردیبهشت و با حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای گیری، نفرات برگزیده مردم در انتخابات شورای شهر قائمشهر مشخص شدند (اینجا ببینید)، با نگاهی به اسامی منتخبین و مقایسه اسامی با منتخمین مردم در دوره چهارم شورای شهر، شاهد تغییر عمده در ترکیب شورا هستیم، بطوری که از مجموع یازده نفری که نماینده مردم در شورای چهارم بودند تنها یک نفر به شورای 9 نفر پنجم راه یافت! و افراد سرشناسی مانند: جعفر احمدی، ابراهیمی، حیدری، طیبی، دریابیگی و... که از چهره های مطرح پیش از انتخابات و از شانس های اصلی حضور دوباره در شورا بودند در جمع 9 نفر اول قرار نگرفتند. برای مثال بهنام طیبی نفر اول انتخابات سال 92 که بیش از 13000 رای کسب کرده بود در این دوره مقبولیتش به نصف کاهش یافت و تنها 6397 رای بدست آورد...

 

 این نتایج بدست آمده نشان از عدم رضایت مردم فهیم قائمشهر از عملکرد شورای چهارم شهر خود دارد، کاندیداهایی که با وعده های زیبا چهارسال گذشته را بر کرسی شورای شهر تکیه زده بودند نتوانستند وعده های خود را عملی کنند و رضایت مردم را جلب نمایند و حالا باید صندلی خود را در شورای شهر به اعضای جدیدی که اکثرا هم جوان هستند بسپارند و از بیرون نظاره گر عملکرد جانشینان خود باشند.

 

این انتخابات زنگ خطر را از هم اکنون برای منتخبین پنجمین دوره شورای شهر قائمشهر هم به صدا در آورد و پیامی آشکار برای آن ها نیز محسوب می شود، در صورتی که با ورود به شورا وعده های خود را فراموش کنند و به فکر پر کردن جیب خود باشند قطعا در دوره ی آینده همراهی هواداران این دوره خود را نخواهند داشت و ناچار خواهند بود ساختمان شورای شهر را ترک کنند. این نشان از شعور بالای مردم قائمشهر در انتخابات دارد که خود را موظف به حمایت از نام خاصی نمی دانند و ملاکشان در انتخابات عملکرد گذشته کاندیداها است و نه محل زندگی و همسایگی و نام و نشان افراد.

 

استناد نیوز ضمن تبریک به برگزیدگان مردم در شورای شهر پنجم امیدوار است نمایندگان پارلمان شهری در این دوره قدر اعتمادی که مردم به آن ها کرده اند را دانسته و تمام تلاش خود را به پیشرفت و آبادانی قائمشهر معطوف نمایند و بیاد داشته باشند پیش از همه خداوند متعال و سپس مردم و رسانه ها ناظر بر عملکرد این عزیزان خواهند بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار