انتخابات شورای شهر ساری ابطال شد / ابطال انتخاباتی ناسالم بر اعتبار انتخابات می افزاید\
  • توسط هیات اجرایی و نظارت

انتخابات شورای شهر ساری ابطال شد / ابطال انتخاباتی ناسالم بر اعتبار انتخابات می افزاید

  • کد خبر: 211774
  • چاپ
  • انتشار: 07 خرداد 1396 - 13:01

با توجه به تخلفات گسترده ای که از انتخابات شورای شهر ساری اعلام شده است ابطال انتخابات مرکز استان مازندران به یک خواست عمومی تبدیل شد

به گزارش استناد نیوز، ساعتی پیش جلسه مشترک هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات شورای شهر ساری به پایان رسید. در این جلسه تمام اعضا به اتفاق، روند اجرایی انتخابات در مرکز استان را تایید کرده، اما به دلیل گستردگی خرید و فروش آرا، ابطال کامل انتخابات را خواستار شدند.

پس از آن هیأت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر ساری طی ارسال نامه‌ای به هیأت نظارت بر انتخابات این شهرستان، ابطال انتخابات شورای شهر ساری را اعلام کرد.

طبق قانون هیات نظارت 5 روز مهلت دارد تا نظر خود را اعلام کند اما با توجه به اینکه هیات نظارت مرکزی استان نیز پیشتر نظر خود را در زمینه بروز تخلفات گسترده در انتخابات ساری اعلام کرده بود، نظر این هیات نیز مشخص است.

 حجت‌الاسلام ابوذر زارعی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی ساری نیز خبر ابطال انتخابات شورای شهر ساری را تأیید کرد.

پیش از این محمد دامادي نماينده مردم شریف ساري در جمع معترضين انتخابات گفته بود: انتخابات شورای شهر ساری باید ابطال شود.

 

*** پرونده انتخابات شورای شهر ساری جهت اعلام نظر وزارت کشور، به تهران ارسال خواهد شد و این وزارت خانه باید نظر نهایی را در خصوص ابطال یا تایید انتخابات مرکز استان مازندران اعلام نماید.

 

باید گفت ابطال انتخابات شورای شهر ساری طی روزهای گذشته با توجه به افشای تخلفات گسترده و سازماندهی شده، به یک مطالبه و خواست عمومی در استان مازندران تبدیل شده بود و این ابطال قطعا بر اعتبار انتخابات های گذشته می افزاید و مهر تاییدی بر صحت آن هاست. این رای نشانگر اهمیت انتخابات سالم و توجه ویژه مسئولان به رای مردم است و بر سلامت انتخابات های بعدی در استان مازندران نیز خواهد افزود.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار