انتخابات در مازندران سالم با مشارکت 91 درصدی و کسب رتبه دوم کشور برگزار شد/ اعتراضات از راه قانونی دنبال شود\
  • ربیع فلاح جلودار؛

انتخابات در مازندران سالم با مشارکت 91 درصدی و کسب رتبه دوم کشور برگزار شد/ اعتراضات از راه قانونی دنبال شود

  • کد خبر: 211797
  • چاپ
  • انتشار: 09 خرداد 1396 - 20:20

استاندار مازندران از مشارکت 91 درصدی این ساتان در انتخابات و کسب رتبه دوم در کشور خبر داد و همه گروه های سیاسی را به پایندی قانون دعوت کرد

به گزارش استناد نیوز، ربیع فلاح جلودار بعدازظهر سه شنبه در نشست با معاونان گفت: باید از فرصت‌های ناشی شده از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه 96 برای انسجام و وحدت داخلی و برخورد با تهدیدات احتمالی خارجی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: نباید این انتخابات را که در فضای رقابتی، سالم و با حضور گسترده مردم برگزار شد با برخی اظهارنظرهای سیاسی و جناحی زودگذر کمرنگ کنیم؛ این مباحث می‌تواند اعتماد رأی‌دهندگان در انتخابات بعدی را تحت‌الشعاع قرار دهد.

بالاترین مقام اجرایی استان مازندران افزود: انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه در این استان با حضور افزون بر 91 درصد از رأی‌دهندگان همراه شد و این استان رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داد. این رویداد سیاسی در مازندران بدون تنش برگزار شد و تمام فرایند انتخابات نیز طبق قانون از سوی هیئت‌های نظارت که وظیفه نظارت بر حسن اجرای انتخابات را بر عهده‌دارند، مورد تأیید قرار گرفت.

استاندار مازندران تأکید کرد: مجریان انتخابات امانت‌دار آرای مردم هستند و هر نتیجه‌ای که سر صندوق رقم بخورد متعلق به رأی‌دهندگان است و ما حافظ حق‌الناس بودیم و با کمک خداوند و اجرای دقیق قانون سالم‌ترین انتخابات با مشارکت 91 درصدی مردم استان رقم خورد. انتظار ما این است که همه خود را پایبند به قانون بدانیم و نخواهیم با برخی اظهارنظرها بهانه‌ای به دست دشمنان قسم‌خورده نظام بدهیم.

وی در پایان گفت: همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی قانون را فصل الخطاب قرار بدهند و چنانچه اعتراضی نیز نسبت به فرایند انتخابات دارند را از راه قانونی پیگیری کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار