علی ادیانی به وزیر صنعت در جلسه علنی مجلس تذکر داد / کلنگ های بی دسته نسیب مردم شد\
  • مشکلات البرز مرکزی و احداث کارخانه کک سازی

علی ادیانی به وزیر صنعت در جلسه علنی مجلس تذکر داد / کلنگ های بی دسته نسیب مردم شد

  • کد خبر: 211802
  • چاپ
  • انتشار: 10 خرداد 1396 - 15:08

علی ادیانی نماینده قائمشهر در جلسه علنی مجلس در تذکری به وزیر صنعت و معدن و تجارت از عدم رسیدگی به وعده ها و وضعیت معادن البرز مرکزی گلایه کرد

به گزارش استناد نیوز، علی ادیانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص راه اندازی و فعال سازی معدن زغال‌سنگ کردآباد زیرآباد در البرز مرکزی خواستار توضیح وزیر صنعت و دستگاه‌های ذیربط نسبت به روند انتخاب پیمانکار در این پروژه آن هم بدون رعایت مقدمات و الزامات قانونی شد.

نماینده مردم قائمشهر درباره عدم رعایت استانداردهای ایمنی در معادن زغال سنگ البرز مرکزی گفت: حمایت موثر و راهگشا نسبت به کارگران زحمتکش شرکت سامان صورت نمی‌گیرد که باید وزارت صنعت در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد، همچنین زغال سنگ را با قیمت مناسب خریداری کند تا بخشی از مشکلات این بخش حل شود.

 

وی در تذکر دیگری به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص احداث کارخانه کک‌سازی سوادکوه گفت: بیش از 8 سال از نخستین کلنگ‌زنی احداث کارخانه کک‌سازی سوادکوه می گذرد و تاکنون دو بار این کارخانه کلنگ زده شده اما به جای آن که کلنگ‌ها دسته داشته باشند، کلنگ‌های بی دسته نصیب مردم شده و وعده‌ها در دولت دهم و یازدهم به جایی نرسید. تنها انتظارات مردم بی پاسخ ماند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار