پیش بینی وضعیت آب و هوای مازندران در تعطیلات 12 تا 15 خرداد 96\
  • گزارش هواشناسی

پیش بینی وضعیت آب و هوای مازندران در تعطیلات 12 تا 15 خرداد 96

  • کد خبر: 211809
  • چاپ
  • انتشار: 11 خرداد 1396 - 12:21

مازندران یکی از استان های شمالی است که در ایام تعطیل پذیرای مسافران زیادی است که آگاهی از وضعیت جوی آن برای مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است

 به گزارش استناد نیوز، کارشناسان هواشناسی با بررسی نقشه های هوایی استان، وضعیت جوی مازندران را برای روز های پنجشنبه 11 خرداد تا دوشنبه 15 خرداد به شرح زیر پیش بینی کرده اند:

 

پنجشنبه، 11 خرداد: برای شرق و مرکز مازندران در این روز پدیده خاصی پیش بینی نمی شود و آسمان استان غالبا ابری و نیمه ابری خواهد بود که رفته رفته از پوشش ابرها نیز کاسته می شود. در غرب استان اما وضعیت کمی متفاوت است، با غروب افتاب پوشش ابرها در شهرهای غربی استان افزایش می یابد و در اواخر شب احتمال رگبار باران به صورت لحظه ای وجود دارد. بیشینه دما در این روز به 29 درجه سانتی گراد می رسد.

 

جمعه، 12 خرداد: درحالی که شرق مازندران روز پایانی هفته را با جوی آرام سپری خواهد کرد، در غرب استان وضعیت جوی متفاوتی را انتظار داریم، از بعد از ظهر این روز غرب استان کاملا ابری خواهد بود و بارش بارانبرای ساعاتی پیش بینی می شود، دمای هوا نیز کاهشی چند درجه ای خواهد داشت.

 

شنبه، 13 خرداد: روز شنبه در کل استان مازندران جوی نسبتا آرام پیش بینی شده است، درست است که آسمان مازندران تا ساعات بعد از ظهر نیمه ابری و گاهی با افزایش ابر همراه خواهد بود اما انتظار بارش باران نداریم. به غیر از ساعتی از ظهر که احتمال آن هم بسیار محدود می باشد. اما در ساعات پایانی شب آسمان کاملا صاف خواهد بود.

 

یکشنبه، 14 خرداد: برای یکشنبه هم آسمان نیمه ابری پیش بینی شده است که در برخی از ساعات پوشش ابرها کم و در برخی ساعات افزایش می یابد اما بارندگی نخواهیم داشت و دمای هوا هم در گرمترین ساعات به 30 درجه خواهد رسید، در شرق و مرکز استان وزش باد ملایم هم پیش بینی شده است.

 

دوشنبه، 15 خرداد: روز پایانی تعطیلات درحالی که شرق استان آسمانی صاف و آفتابی را سپری خواهد کرد، در شهرهای غربی آسمان نیمه ابری خواهد بود و پوشش های ابری غالبا جلوی تابش نور مستقیم خورشید را خواهند گرفت. آسمان شب مازندران در همه نواحی صاف پیش بینی شده است.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار