آخرین جزئیات حادثه تلخ در ایستگاه مترو طرشت تهران / برخورد دو قطار با 48 مصدوم + تصاویر\
  • باز هم حادثه در مترو تهران

آخرین جزئیات حادثه تلخ در ایستگاه مترو طرشت تهران / برخورد دو قطار با 48 مصدوم + تصاویر

  • کد خبر: 211836
  • چاپ
  • انتشار: 16 خرداد 1396 - 19:42

دقایقی پیش قطاری در ایستگاه متروی طرشت در خط ۲ مترو به علت نقص فنی ایستاده بود که یک دستگاه قطار دیگر از پشت با این قطار برخورد می‌کند.

به گزارش استناد نیوز، دقایقی پیش حادثه ای تلخ و نادر در ایستگاه مترو طرشت رخ داد و دو قطار با هم برخورد سختی داشتند. در این حادثه قطار مترو که از غرب به شرق در حرکت بود با قطار متوقف شده برخورد کرد.

بلافاصله موضوع به حادثه به اورژانس گزارش شد و عوامل اورژانس با دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳۰ دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس در محل حادثه حاضر شدند. 

دکتر پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور در این خصوص و مصدومان حادثه گفت: در حال حاضر ۴۸ مصدوم شناسایی و خارج شده‌اند و اقدامات درمانی لازم برای آنها انجام شده است. همچنین اغلب مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند. تاکنون هفت مصدوم نیز جهت دریافت خدمات تکمیلی به بیمارستان منتقل شدند. برخی مصدومان نیز به درخواست خودشان برای بررسی بیشتر به بیمارستان اعزام شده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و عوامل اورژانس در حال انتقال مصدومان به بیمارستان‌های حضرت رسول، امام و شریعتی هستند.

همچنین رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران پیرامون علت این حادثه گفت: علت برخورد ۲ قطار در ایستگاه طرشت مترو، نقص فنی ناشی از سیستم‌های کنترلی بوده است. بارها نوسازی و تجهیزات مترو را مطرح کرده‌ایم. قطارهای مترو قطعاً نیازمند تعمیر و نگهداری و همین‌طور تجهیزات لازم هستند.

مترو طرشت تصادف

حادثه در مترو طرشت



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار