جزئیات درگیری مسلحانه و تیراندازی در مجلس شورای اسلامی\
  • صبح امروز 17 خرداد اتفاق افتاد

جزئیات درگیری مسلحانه و تیراندازی در مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر: 211838
  • چاپ
  • انتشار: 17 خرداد 1396 - 10:48

فردی امروز صبح با ورود به مجلس به عنوان مراجعه کننده، به سمت نیروهای حفاظت مجلس تیراندازی و چند نفر را مجروح کرد و متواری شد

 به گزارش استناد نیوز، طبق آخرین اطلاعات فردی در پوشش مراجعه کننده، وارد راهروی ورودی مجلس شده و با تیراندازی به یکی از محافظین وی را از ناحیه پا مجروح کرده و متواری شده است. تا این لحظه ۳نفر مجروح شده‌اند که دو تن از آنها از مراجعه کنندگان هستند، در حال حاضر اوضاع تحت کنترل نیروهای امنیتی است.

 

*** این افراد مسلح که به گفته یکی از نمایندگان ۴ نفر هستند با تیراندازی وارد مجلس شده و با هدف قرار دادن تعدادی از نیروهای حفاظت مجلس به تیراندازی خود ادامه می‌دادند که ظاهراً سه نفر زخمی شدند. اکنون مهاجمان در محاصره نیروهای امنیتی قرار گرفته اند و وضعیت تحت کنترل است.

*** الياس حضرتي نماينده تهران در این خصوص می گوید: ضاربان سه نفر بودند که مجهز  به دو قبضه کلاشينکف و يک قبضه سلاح کمري (کلت) بودند.

*** بر طبق اخبار غیر رسمی یکی از محافظین مجلس که مصدوم شده بود به شهادت رسیده است و تیر اندازی همچنان در مجلس ادامه دارد.

*** اورژانس تهران برای رسیدگی به وضعیت مصدومان احتمالی 9 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به ساختمان مجلس اعزام کرد.

*** داعش در لیبی مسئولیت این حمله تروریستی تهران را بر عهده گرفته است.

*** بر اساس خبر شبکه خبر تعداد مجروحان تیر اندازی مجلس به 7 نفر رسیده است.

*** 12:15 *هم‌اکنون به شعاع ۵۰۰ متر در اطراف ساختمان مجلس شورای اسلامی نوار امنیتی کشیده شده و هرگونه ترددی ممنوع اعلام شده است.

*** 12:30 * در حادثه تیراندازی مجلس شورای اسلامی تاکنون ۱۰ نفر مجروح شده‌اند و دو نفر به شهادت رسیدند.

***  12:40* با هماهنگی نیروهای حفاظت مجلس و برقراری امنیت، نمایندگان مجلس به آرامی در حال خروج از صحن هستند، دوتن از مهاجمان در یکی از طبقات مجلس در محاصره نیروهای انتظامی و امنیتی هستند.

*** 12:50 * تیراندازی همچنان در محل مجلس ادامه دارد و بر شدت آن افزوده شده است.

*** 13:20 * 13 مجروح اين حادثه که گلوله خورده‌اند به اين بيمارستان منتقل شده اند که يک نفر در بدو ورود فوت شد و سه نفر دیگر عمل جراحی روی آن ها در حال انجام است. حال سایر مجروحان خوب گزارش شده است.

*** 13:27 * صدای تیراندازی از آخرین طبقات ساختمان ملاقات مردمی مجلس شنیده می شود و همچنان درگیری بین تروریست ها و نیروهای امنیتی ادامه دارد.

*** براساس آخرین آمار در حادثه تروریستی مجلس تا کنون 8 نفر جان خود را از دست داده اند و 33 نفر نیز مجروح شدند.

*** یکی از نمایندگان مجلس در گفتگو با مهر خبر داد: همسر و فرزند دو نماینده زن مجلس در اتاق ملاقات حضور دارند و گرفتار داعش هستند.

*** 15:10 * دقایقی پیش عملیات تروریستی در مجلس پایان یافت و در حال حاضر نیروهای امنیتی در حال پاکسازی و بررسی ساختمان پارلمان هستند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار