مسئولیت حملات تروریستی صبح امروز در مجلس و حرم امام خمینی با کدام گروه است؟\
  • به شایعات توجه نکنید

مسئولیت حملات تروریستی صبح امروز در مجلس و حرم امام خمینی با کدام گروه است؟

  • کد خبر: 211840
  • چاپ
  • انتشار: 17 خرداد 1396 - 11:08

صبح امروز اخبار تلخی را شاهد هستیم و به فاصله چند دقیقه دو حمله مسلحانه در ابتدا در مجلس شورای اسلامی و سپس حرم مطهر امام خمینی رخ داده است

 به گزارش استناد نیوز، کشور ایران از امن ترین کشورهای منطقه بحران زده خاورمیانه به حساب می آید که کمتر شاهد حملات تروریستی در آن بوده ایم، اما امروز صبح دو حمله مسلحانه در دو نقطه مهم اتفاق افتاد و نگرانی ایجاد کرده است.

در حمله به مجلس شورای اسلامی 4 فرد مسلخ با سلاح های کمری و کلاشینکف وارد راه روهای مجلس شده و با تیر اندازی به نیروهای حفاظت مجلس قصد ورود به صحن را داشتند که خوشبختانه با اقدام به موقع نیروهای امنیتی به نقشه شوم خود نرسیدند، اما چند تن را مجروح کرده اند.

دقایقی بعد خبر رسید در حرم امام خمینی هم اتفاقی مشابه افتاده است که هنوز مشخص نشده آیا این حملات برنامه ریزی شده و دامنه دار است یا خیر. اما در تهران نیروهای امنیتی و تیم های حفاظتی را فعال کرده است و در ساختمان های مهم و مراکز دولتی تدابیر امنیتی افزایش یافته است تا جلوی حملات احتمالی دیگر گرفته شود.

خبرگزاری العربیه -دفتر لیبی در خبری آورده است: فرماندهی جنگجویان داعش مسئولیت حمله مسلحانه به مجلس شورای اسلامی ایران را بر عهده گرفته است.

موضوعی که در حال حاضر اهمیت دارد، تحت کنترل بودن اوضاع به دست نیروهای امنیتی است و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار