\
  • در بخش پژوهش های دانشگاه

آتش سوزی گسترده در دانشگاه آزاد بابل مهار شد + جزئیات حادثه و تصاویر

  • کد خبر: 211875
  • چاپ
  • انتشار: 19 خرداد 1396 - 19:08

آتش سوزی گسترده در بخش پژوهش های دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بابل پس از تلاش 3 ساعته آتش نشانان با بر جای گذاشتن خسارات فراوان مهار شد

به گزارش استناد نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل، در ساعت ۱۳:۲۰ ظهر امروز مورخ ۱۹ خرداد چندین خودروی اطفای حریق سازمان و آتش نشانان با حضور خود در بخش پژوهش دانشگاه آزاد واحد بابل به اطفای حریق پرداختند.

مهندس دابوئیان، مدیرعامل سازمان آتش نشانی که در محل حضور داشتند در این خصوص گفت: نیروها پس از رسیدن به چند تیم تقسیم شدند و به سرعت با بریدن حفاظ پنجره ها و ورود از چندین نقطه ، خود را به محل حریق رساندند.

وی ادامه داد: به دلیل وجود قفسه های چوبی و کتابهای متعدد در کتابخانه دانشگاه، شعله ها به بیرون زبانه می کشید که نیروها با کشیدن چندین لوله آبرسانی به اطفای حریق پرداختند.
دابوئیان افزود: آتش نشانان موفق شدند در ساعت ۱۶:۱۵ به طور کامل حریق را مهار کرده و محل را ایمن سازی نمودند.
مدیرعامل سازمان در پایان با اشاره به خسارتهای زیاد وارد شده به محل اعم از سوختن تعداد زیادی کولر، کتاب، قفسه ، شکسته شدن شیشه ، پنجره و دودگرفتگی ساختمان، خاطر نشان کرد که پس از بررسی کارشناسان علت یابی، گزارش کامل این حادثه بزودی به همشهریان اعلام خواهد شد.

آتش سوزی دانشگاه آزاد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار