شکست والیبال در اولین تجربه المپیکی / بازی دور از انتظار با اشتباهات مکرر\
  • ایران 0-3 آرژانتین

شکست والیبال در اولین تجربه المپیکی / بازی دور از انتظار با اشتباهات مکرر

  • کد خبر: 21189
  • چاپ
  • انتشار: 18 مرداد 1395 - 09:42

تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در المپیک در مقابل آرژانتین شکست سنگینی را متحمل شد و آرژانتینی که به عنوان سکوی پرتاب والیبال ما برای سعود بحساب می آمد سد ملی پوشان شد.

به گزارش استناد نیوز، تیم ملی پر امید والیبال ایران از ساعت 06:05 دقیقه بامداد امروز به مصاف تیم ملی آرژانتین با سرمربی نام آشنای خود خولیو ولاسکو رفت. در این بازی که انتظار می رقت با توجه به پیروزی های تیم والیبال ایران مقابل آرژانتین در بازی های گذشته این بار هم شاهد پیروزی ملی پوشان باشیم متاسفانه با ارائه یک بازی پر اشتباه و ناهماهنگ شکست سختی را از شاگردان سرمربی سابق تیم خود متحمل شدیم.

 

در ست اول بازی پایاپای دنبال شد ولی در امتیازات پایانی آرژانتین پیشی گرفت و 25 بر 23 به پیروزی رسید

در ست دوم هم به مانند ست اول پیش رفت و اشتباهات پایانی ایران نتیجه را 26 بر 24 به سود آرژانتین رغم زد

اما در ست سوم بازی آرژانتین از ابتدا بهتر ظاهر شد، سرویس های خوب آرژانتین و دریافت های ضعیف ایران نتیجه پایانی این ست را 25 بر 18 ساخت.

 

در این بازی خولیو ولاسکو با توجه به شناخت بالایی که از تک تک بازیکنان ما داشت آنالیز خوبی انجام داده بود و در طول بازی نیز با گرفتن وقت های استراحت و تعویض های به موقع پیروزی را برای تیم آرژانتین به ارمغان آورد. کاری که لوزانو سرمربی آرژانتینی والیبال ایران نتوانست به درستی انجام دهد و ارنج تیم ملی از ابتدا دچار تغییرات متعددی شد که متاسفانه این تغییرات حاصلی را به همراه نداشت.

 

ترکیب تیم ایران:

سعید معروف، شهرام محمودی، میلادعبادی پور، حمزه زرینی، محمد موسوی، عادل غلامی و مهدی مرندی نفراتی بودند که لوزانو برای شروع بازی به میدان فرستاد که در طول بازی ارنج تیم جا به جایی های زیادی داشت. غفور جایگزین محمودی شد، قائمی به جای زرینی به زمین آمد و میرزاجانپور هم جای عبادی پور را در زمین گرفت و این تغییرات پی دی پی ادامه یافت تا پایان بازی.

 

جو سنگین المپیک

این اولین بازی ایران در تاریخ المپیک بود و کاملا مشخص بود بازیکنان ایران در این بازی تمرکز لازم را نداشتند و با جو المپیک هماهنگ نشده بودند. اشتباهات سرنوشت ساز در امتیازات حساس نشان از این مسئله داشت. در 2 ست ابتدایی بازی ایران و آرژانتین در امتیاز 23 برابر شدند اما اشتباهات عجیب ایرانی ها فرصت را به آرژانتین داد تا به پیروزی برسند.

 

همچنان امیدوار به سعود

با توجه به سعود 4 تیم از 6 تیم گروه به مرحله بعدی ایران با این باخت چیزی را از دست نداده است و اگر بتواند بازی های گذشته خود را در لیگ های جهانی به نمایش بگذارد همچنان امید زیادی به سعود خواهد داشت. والیبال ایران بارها نشان داد توانایی پیروزی بر تیم های بزرگ دنیا را دارد. امیدواریم با این بازی المپیکی که تجربه کردند با جو این بازی ها آشنا شده باشند و به تمرکز و قدرت همیشگی برگردند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار