صحت انتخابات شورای شهر ساری در جلسات هیئت مرکزی نظارت تایید می شود؟\
  • به زودی مشخص می شود؛

صحت انتخابات شورای شهر ساری در جلسات هیئت مرکزی نظارت تایید می شود؟

  • کد خبر: 211906
  • چاپ
  • انتشار: 21 خرداد 1396 - 21:47

امروز یکشنبه 21 خردادماه جلسه رسیدگی به اعتراضات و تخلفات انتخابات شورای شهر ساری برای تایید صحت یا ابطال نتایج آن در تهران برگزار شد

 به گزارش استناد نیوز، در حالی که به روزهای پایانی مهلت قانونی اعلام نتایج بررسی صحت انتخابات شورای شهر نزدیک می شویم، از هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در تهران خبر می رسد جلسات متعددی برای بررسی مستندات تخلفات صورت گرفته در شهرهای مختلف تشکیل می شود.

اعضای هیئت های نظارت روزهای پرکاری را سپری می کنند، براساس آخرین اخبار یکی از جلسات این هیئت امروز به بررسی صحت انتخابات در شهر ساری اختصاص داشت که البته پشت درب های بسته برگزار شد و هنوز هیچگونه اظهار نظر رسمی ای در این خصوص صورت نگرفته است.

خبرهای غیر رسمی حکایت از بحث های داغ و جنجالی در جلسه بررسی صحت انتخابات شورای شهر ساری دارد، به گفته یکی از منابع اولویت بررسی کنندگان با تایید صحت انتخابات است و اگر در میزان تخلفات و گستردگی آن شک و شبهه ای وجود داشته باشد به زودی این هیئت رای به تایید صحت انتخابات در ساری خواهد داد. اما تعدادی از اعضا نیز به شدت در حالی رایزنی هستند و به گستردگی تخلفات صورت گرفته تاکید دارند.

شاید هم هیئت نظارت استان مازندران از تایید انتخابات خودداری کند و اعلام نظر نهایی را به هیئت مرکزی نظارت واگذار نماید. اقدامی که در شرایط موجود اصلا دور از ذهن نیست.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار