جزئیات ماجرای قتل حسن میرزاده در جنگل های نور با اسلحه شکاری\
  • رئیس پلیس آگاهی شهرستان نور تشریح کرد

جزئیات ماجرای قتل حسن میرزاده در جنگل های نور با اسلحه شکاری

  • کد خبر: 211913
  • چاپ
  • انتشار: 22 خرداد 1396 - 11:29

نیک پور رئیس پلیس آگاهی شهرستان نور از دستگیری عامل تیراندازی روز سه شنبه ۱۶ خرداد در این شهرستان که منجر به قتل یک نفر شده بود خبر داد.

رئیس آگاهی نور از دستگیری عامل تیراندازی روز سه شنبه این شهرستان که منجر به قتل حسن میرزاده با سلاح شکاری شده بود خبر داد و گفت: این قتل به صورت غیرعمد صورت گرفته است و قاتل یکی از شکارچیان خوک (میرشکار) منطقه بوده است.

وی افزود: در روز کشف جسد این فوت به صورت ایست قلبی توسط مردم گزارش شده بود که در بررسی های دقیق پلیس و پزشکی قانونی پی به قتل این فرد برده شده است.

نیک پور عنوان کرد: حسن میرزاده مرد ۴۰ ساله اهل محمودآباد که روز سه شنبه ۱۶ خرداد ساعت ۱۵ برای چیدن تمشک وارد جنگل نور شد بعد از برنگشتن به منزل خود و با اعلام مفقودی؛ با تلاش مردم و گروه امداد و نجات شهرستان بعد از سه روز جسد او پیدا شد که بر اثر عصابت گلوله اسلحه شکاری فوت شده بود.

وی عنوان کرد: پس از وقوع این حادثه رسیدگی به این پرونده در دستور کار این مرجع قرار گرفت و طی یکسری اقدامات اطلاعاتی آگاهی نور متهم اصلی تیراندازی به قتل صبح جمعه در روستای سلیاکتی نور در محل مخفیگاهش دستگیر شد.

با اعلام اینکه رسیدگی به این پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای شهرستان نور در حال انجام است تصریح کرد: در این عملیات یک قبضه اسلحه شکاری از متهم کشف و ضبط و متهم با قراربازداشت موقت روانه زندان شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار