درگیری شدید داعش در استان بوشهر\
  • شایعات فضای مجازی

درگیری شدید داعش در استان بوشهر

  • کد خبر: 211922
  • چاپ
  • انتشار: 22 خرداد 1396 - 21:47

پس از حمله تروریستی داعش در تهران توجه مردم به خبرهای داعش در ایران جلب شده است و رسانه ها در فضای مجازی نیز از این موضوع سوء استفاده می کنند!

 به گزارش استناد نیوز، پس از حمله کور تروریستی روز 17 خرداد توسط عوامل داعش به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) حساسیت و توجه مردم به پیگیری اینگونه اخبار افزایش یافته است و برخی رسانه ها بخصوص در شبکه های اجتماعی با سوء استفاده غیر اخلاقی از این قضیه به جذب مخاطب پرداخته اند.

یکی از شایعاتی که برخی رسانه های بعضا پر مخاطب کشوری نیز به آن پرداخته اند، درگیری شدید تروریست های داعش با عوامل انتظامی استان بوشهر و شهرستان دشتستان بوده است که این خبر به شدت توسط مسئولان تکذیب شده است.

در حالی که نیروهای اطلاعاتی و امنیتی پس از حمله تروریستی تهران عملیات شناسایی گسترده ای را در سطح کشور انجام داده اند و بارها اعلام کردند هیچ گونه نگرانی امنیتی در کشور وجود ندارد انتشار برخی شایعات باعث نگرانی مردم مناطق مختلف کشور می شود.

پیش از این نیز خبری و تصاویری منتشر شده بود از ارتباط زن دستگیر شده در حمله تروریستی تهران با یکی از شهرهای استان بوشهر که بعدا مشخص شد تصویر زن داعشی مرتبط با حوادث تروریستی تهران که در فضاهای مجازی منتشر شده، مربوط به سال قبل و کشور عراق است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار