آخرین جزئیات آتش سوزی گسترده برجی در لندن / آمار مصدومان و فوت شدگان آتش سوزی برج + عکس و فیلم \
  • تکرار حادثه پلاسکو در لندن...

آخرین جزئیات آتش سوزی گسترده برجی در لندن / آمار مصدومان و فوت شدگان آتش سوزی برج + عکس و فیلم

  • کد خبر: 211944
  • چاپ
  • انتشار: 24 خرداد 1396 - 09:44

 آتش برج مسکونی لنکستر لندن را فرا گرفته است، این برج 27 طبقه که گفته می شود مسلمان نشین است درحال فروریختن کامل قرار دارد و افراد زیادی داخل برج گیر افتاده اند

به گزارش استناد نیوز،طبق آخرین اخبار بیش از ۴۰۰ نیروی امدادی به محل حادثه آتش سوزی لندن اعزام شده‌اند. شبکه تلویزیونی سی ان ان نیز گزارش داد آتش سوزی گسترده در غرب لندن به طور کامل یک برج مسکونی را فرا گرفته است.

سازمان آتش نشانی لندن اعلام کرده است در حال تخلیه این برج بیست و هفت طبقه در منطقه لن کستر در شمال کنزینگتون است اما با توجه به مسکونی بودن برج احتمال گیر افتادن عده ای در طبقات برج وجود دارد، گزارش ها خبر می دهند ساکنان این برج که در آن گیر افتاده اند در حال پریدن از این ساختمان به بیرون هستند.

بیشتر بخش های این ساختمان در حال سوختن است.

آتش سوزی در برج 27 طبقه لندن

برخی از ساکنان این ساختمان گفته اند آتش سوزی در ساعت چهل و پنج دقیقه بامداد آغاز شده و اکنون که در لندن ساعت چهار صبح است این آتش سوزی همچنان ادامه دارد. دلیل آتش سوزی هنوز مشخص نیست.

در حالی که هوا در لندن روشن شده است آتش سوزی همچنان ادامه دارد و تحت کنترل در نیامده است و پلیس از مردم خواسته است از این برج دور شوند تا امدادرسانی با سرعت بیشتری انجام شود.

همچنین احتمال فرو ریختن این برج وجود دارد. صد و بیست واحد مسکونی در این برج وجود دارد که چیزی از آن ها باقی نماینده است.

آتش در برج لندن

بی‌بی‌سی گزارش کرده صدای انفجار و شکسته شدن شیشه‌ها از این ساختما به گوش رسیده است
شهردار لندن آتش سوزی را یک فاجعه بزرگ توصیف کرده است. حد اقل ۴۰مهندس آتش نشانی به آتش نشان ها در خاموش کردن آتش کمک می کنند.

بیش از ۲۰امبولانس به محل حادثه فرستاده شده‌اند اما آمار رسمی از مصدومان این حادثه منتشر نشده است. 

بعضی از شاهدان عینی از شنیدن فریاد کمک‌خواهی از داخل ساختمان خبر داده و گفته‌اند که افرادی را در برابر پنجره‌ها دیده‌اند. یک شاهد عینی از کشته شدن کسانی در طبقات فوقانی ساختمان سخن گفته است.

هنوز هیچ گزارشی در مورد منشاء احتمالی این آتش‌سوزی در دست نیست.

مجروح شدت ده ها نفر بر اثر آتش سوزی مهیب در غرب لندن تاکنون تائید شده است، بنابر اعلام پلیس لندن، تعداد تلفات انسانی حادثه آتش‌سوزی برج گرنفل لندن 6 تن اعلام شده و انتظار می‌رود که این تعداد افزایش یابد، بیش از 50 نفر نیز در بیمارستان تحت مداوای درمانی هستند.

*** ظهر روز 25 خرداد * مأمور آتش‌نشانی لندن با بیان اینکه هنوز تعداد واقعی تلفات حادثه آتش‌سوزی را نمی‌دانیم گفت: تا این لحظه شمار قربانیان آتش‌سوزی برج گرنفل لندن به ۱۷ نفر رسید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار