درگیری شدید سپاه و ناجا با گروهک تروریستی در سیستان و بلوچستان\

درگیری شدید سپاه و ناجا با گروهک تروریستی در سیستان و بلوچستان

  • کد خبر: 211964
  • چاپ
  • انتشار: 25 خرداد 1396 - 20:37

درگیری نیروهای نظامی ناجا و سپاه با گروهک تروریستی جیش‌الظلم در اطراف شهرستان قصرقند سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد

در این درگیری شدید که عصر امروز پنجشنبه مورخ 25 خرداد رخ داد، تعدادی آمبولانس و بالگرد به محل درگیری اعزام شده اند.

به گزارش استناد نیوز، جیش‌العدل یک گروه شبه‌نظامی اهل تسنن در استان سیستان و بلوچستان ایران است که تا کنون اقدامات تروریستی زیادی را سازماندهی کرده است.

جیش الظلم از جمله حامیان معارضین و ترویست های داعشی در جنگ سوریه است و یکی از دلایل اقدامات خود علیه جمهوری اسلامی را حمایت از معارضین دولت سوریه اعلام کرده است.

به گفته منابع آگاه این عملیات از زمین و هوا برای پاکسازی ارتفاعات جنوبی قصرقند ادامه دارد و گروهک تروریستی انصار الفرقان در کمین نیروهای ایران قرار گرفته اند.

 

روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق زی اطلاعیه ای اعلام کرد:
* در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر حضور یک تیم تروریستی تکفیری در منطقه عمومی قصرقند سیستان و بلوچستان ، واحدهایی از قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به منطقه اعزام و با محاصره ارتفاعات قصرقند، از ظهر امروز(پنجشنبه) با تروریست ها درگیر شدند.
* در این درگیری تعدادی از تروریست ها کشته و زخمی و تعدادی نیز متواری شدند.
* طی این عملیات ضد تروریستی علاوه بر انهدام یک دستگاه خودرو بمب گذاری شده با ۶۰۰ کیلوگرم مواد منفجره ، تعداد ۵ بمب آماده اقدامات انتحاری و بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مواد انفجاری همراه با ده ها هزار فشنگ و تعدادی سلاح و مهمات دیگر به دست رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه افتاد.
* این اطلاعیه با اشاره به همراهی و همکاری شجاعانه رزمندگان نیروی انتظامی و اداره کل وزارت اطلاعات استان سیسستان و بلوچستان با واحد های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه تأکید کرده است: عملیات ضد تروریستی تا انهدام کامل بقایای تروریست های تکفیری که متواری شده اند ادامه داشته و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار