بودجه و امکانات برای شهرستان سوادکوه کافی نیست / افزایش 20 درصدی بودجه شهرستان\
  • فرماندار سوادکوه؛

بودجه و امکانات برای شهرستان سوادکوه کافی نیست / افزایش 20 درصدی بودجه شهرستان

  • کد خبر: 211967
  • چاپ
  • انتشار: 25 خرداد 1396 - 23:10

فرماندار سوادکوه: برای سال‌جاری بودجه شهرستان سوادکوه از سرانه شهرستانی کمیته برنامه‌ریزی استان مازندران به 25 تا 28 میلیارد تومان افزایش پیدا می‌کند

به گزارش استناد نیوز به نقل از فارس، عبدالجواد توحیدی‌مقدم عصر امروز در جمع مدیر و کارکنان و تولید‌کنندگان جهاد‌کشاورزی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه آموزش زندگی اجتماعی و بهداشتی برای فرد و جامعه لازم است، گفت: منابع خوبی در شهرستان سوادکوه وجود دارد که نسبت به برخی از شهرستان‌ها وضعیت بهتری دارد.

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه تب‌کریمه‌کنگو، زنگ خطر برای یاد‌آوری باشد، افزود: هفته جهاد کشاورزی هم یادآوری برای اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و تلاش در این حوزه است.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی شود که چه محصولاتی در شهرستان سوادکوه جواب می‌دهد تا پرورش یابد، خاطرنشان کرد: در سر‌شماری اخیر سخنرانی‌های مختلفی انجام شد که شاهد افزایش 10 درصدی جمعیت بودیم ولی جمعیت شهرستان سوادکوه به حدود 120 هزار نفر هم در تعطیلات افزایش پیدا می‌کند ولی بودجه و امکانات 45 هزار نفر جمعیت شهرستان سوادکوه موجود است.

 

فرماندار سوادکوه از افزایش 20 درصدی بودجه امسال شهرستان سوادکوه خبر داد و اظهار کرد: برای سال‌جاری بودجه شهرستان سوادکوه از سرانه شهرستانی کمیته برنامه‌ریزی استان مازندران به 25 تا 28 میلیارد تومان افزایش پیدا می‌کند و علاوه بر بودجه کمیته برنامه‌ریزی، بودجه‌های دیگری هم به شهرستان ارسال می‌شود.

توحیدی مقدم با اشاره به اینکه همه ادارات و نهاد‌های شهرستان با هم به صورت زنجیری متصل هستند و جزیره ای نیستند، افزود:در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه مردم یک بار دیگر به برنامه‌های دولت تدبیر و امید مهر تأیید زدند و دست بیعت دادند.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه با بیان اینکه در برنامه‌ریزی‌ها از کلی‌گویی‌ها دوری کنیم و مشخص کنیم که در کجا قرار داریم و می‌خواهیم به کجا برویم، افزود: همه ادارات و نهادها جایگاه خود را برنامه ششم توسعه مشخص کنند.

وی بر لزوم ایجاد و تقویت تولید در خانه اشاره کرد و با بیان اینکه تولید کننده بزرگ هم در جای خود باید حمایت شود، افزود: منابع مالی و سرمایه های سر‌درگم جامعه باید مدیریت شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار