رضا یزدانی از جهانی 2017 بازماند / تلاش برای رقابت های سال آینده در 34 سالگی\
  • باز هم مصدومیت مانع راه شد

رضا یزدانی از جهانی 2017 بازماند / تلاش برای رقابت های سال آینده در 34 سالگی

  • کد خبر: 211990
  • چاپ
  • انتشار: 28 خرداد 1396 - 11:11

رضا یزدانی که چندی پیش با حضور در کشور آلمان زانویش را به تیغ جراحان سپرده بود، هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده و کفش مخصوص خود را کنار نگذاشته است

به گزارش استناد نیوز، کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران که پس از سال ها مقاومت در برابر مصدومیتی که طلای المپیک لندن را از او گرفته بود، پای خود را به تیغ جراحان سپرد، رضا یزدانی 32 ساله که تا چند ماه دیگر وارد 33 امین سال زندگی می شود قصد داشت بعد از بهبود دوران نقاهت پس از عمل خود را برای مسابقات جهانی 2017 آماده کند، اما به نظر می رسد این فرصت را از دست داده و اگر بتواند باید در 34 سالگی روی تشک رقابت های جهانی برود.

با تصمیم فدراسیون کشتی رقابت های انتخابی تیم ملی تیرماه در ورزشگاه آزادی با حضور تمام مدعیان برگذار می شود و ملاک انتخاب اعضای تیم اعضامی به رقابت های جهانی برگزیده شدن در انتخابی است.

پلنگ جویبار به احتمال فراوان از مهرماه امسال می‌تواند با تایید پزشکان معالج و کنار گذاشتن کفش مخصوص، تمرینات سخت خود را آغاز کند.

با آرزوی موفقیت برای این کشتی گیر با غیرت و تعصب کشتی ایران که بارها پرچم ایران را در رقابت های مختلف برافراشت و دل مردم را شاد کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار