استاندار مازندران: تغییراتی در دولت صورت می گیرد ولی ما می مانیم / انتقاد ربیع فلاح از شخصیت های مازندرانی مقیم تهران\
  • جلسه شورای اداری مازندران؛

استاندار مازندران: تغییراتی در دولت صورت می گیرد ولی ما می مانیم / انتقاد ربیع فلاح از شخصیت های مازندرانی مقیم تهران

  • کد خبر: 212028
  • چاپ
  • انتشار: 30 خرداد 1396 - 12:57

ربیع فلاح‌جلودار در جلسه شورای اداری مازندران که در بابلسر: تغییراتی در هیأت دولت صورت خواهد گرفت ولی ما می‌مانیم و باید با جدیت فعالیت‌ها و کارها را دنبال کنیم. تعدادی از شخصیت‌های مازندرانی مقیم تهران فقط انتقاد می‌کنند.

به گزارش استناد نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح‌جلودار در جلسه شورای اداری مازندران که در بابلسر برگزار شد با قرائت فرازی از نهج‌البلاغه به بیان بخشی از وظایف مدیران از نگاه امام علی(ع) پرداخت و برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت، مشورت و نظارت بر زیردستان را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: همه ما به مشورت نیازمند هستیم و باید رفتار کارگزاران به‌طور دقیق مورد بازرسی و نظارت قرار گیرد.

 

وی به برگزاری انتخابات باشکوه در مازندران اشاره کرد و افزود: در سفر دوم ریاست جمهوری به استان مازندران در فروردین 96 دغدغه‌هایی در مورد وضعیت سیاسی و اجتماعی مازندران مطرح بود که من با صراحت خدمت رئیس‌جمهور اعلام کردم در انتخابات آینده مازندران هم بالای 85 تا 90 درصد مشارکت خواهند داشت و هم رأی نسبت به گذشته بیشتر خواهد شد.

استاندار مازندران تصریح کرد: در استان تعدادی همیشه کار می‌کنند و تعدادی از شخصیت‌های مازندرانی مقیم تهران فقط انتقاد می‌کنند و می‌گویند در استان خبری نیست و غیر مسؤولانه مسائل استان را درست منتقل نمی‌کنند.

این مسؤول به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: در آن انتخابات هم بسیاری از حامیان دولت به مجلس راه یافته بودند و انتظار می‌رفت همین روند در انتخابات ریاست جمهوری تکرار شود.

فلاح‌جلودار بیان کرد: رأی بالای مردم مازندران به ریاست جمهوری نتیجه اقدامات و خدمات دستگاه‌ها و تعامل خوب و هماهنگی ایجاد شده در استان بود و ما همه تلاش را بکار بردیم تا هم صادقانه کار کنیم و هم عدالت را در تمام زمینه‌ها برقرار کنیم .

 

وی با اشاره به اینکه مازندران پاک‌ترین و شفاف‌ترین انتخابات را در کشور برگزار کرد و یک مورد مشکل چه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و چه انتخابات ریاست جمهوری نداشتیم، تصریح کرد: مردم مازندران با مشارکت حداکثری به منویات و سفارشات مقام معظم رهبری عمل کردند و ما مفتخریم که مردم استان با وجود مشکلات باد و طوفان و برف و سیل و مشکلات دیگر پای صندوق‌های رأی آمدند و افتخار آفریدند.

استاندار مازندران ادامه داد: دیگر زمان انتخابات به پایان رسیده و زمان همدلی و وحدت و نگاه مشترک به توسعه استان و کار و تلاش است.

این مسؤول با اشاره به نام‌گذاری سال 96 به عنوان سال تولید و اشتغال، گفت: در سه سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه تولید و اشتغال در استان صورت گرفته و تولید و اشتغال امروز اساس و بستر همه فعالیت‌ها در استان است.

 

فلاح‌جلودار بر مدیریت مناسب توزیع آب برای آب شرب و کشاورزی تأکید کرد و افزود: باید دقت بیشتری کنیم تا کشاورزان ما با مشکل کمبود آب مواجه نشوند.

وی یادآور شد: براساس برنامه ششم توسعه برای هر سال حدود یک میلیون شغل در نظر گرفته شده که حدود 40 تا 45 هزار شغل جدید باید در استان به وجود آید که در این حوزه شورای اشتغال استان فعال شده و یکی از طرح‌های این حوزه طرح کارورزی است که فرمانداران و مدیران باید به‌طور جدی طرح‌های اشتغال را دنبال کنند.

استاندار مازندران از ابلاغ بودجه سال 96 خبر داد و گفت: در شورای برنامه‌ریزی بودجه استان مشخص شده و اعتبارات شهرستانی هم تعیین شده که ضرورت دارد فرمانداران در این زمینه پیگیری کنند.

این مسؤول از کسب رتبه نخست در بسته رونق تولید در سال 96 خبر داد و گفت: باید فرمانداران بر روند هزینه تسهیلات بسته رونق تولید نظارت کنند تا جلوی انحراف اعتبارات را بگیرند.

 

فلاح‌جلودار خطاب به مدیران استان، گفت : امروز فرصت خدمت فرصت گرانقدری است که در اختیار ماست و باید تا آخرین لحظات را قدر دانست و به‌گونه‌ای عمل کرد که انگار سال‌های سال در این مسؤولیت حضور داشته و خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: تغییراتی در هیأت دولت صورت خواهد گرفت ولی ما می‌مانیم و باید با جدیت فعالیت‌ها و کارها را دنبال کنیم.

استاندار مازندران از تشکیل کمیته‌ای برای رصد فعالیت مدیران در استان خبر داد و افزود: تمامی فعالیت‌های مدیران رصد می‌شود و در این مدت مدیران دستگاه‌هایی بوده‌اند که اقدامات را در چارچوب انجام نداده و به وظایف خود درست عمل نکردند و استان از این بابت ضرر کرده و حتما تغییراتی مدیریتی صورت خواهد گرفت و ضعف‌ها برطرف خواهد شد.

 

این مسؤول تصریح کرد: مشارکت 73 درصدی در انتخابات مجلس و 91 درصدی در انتخابات ریاست جمهوری مسؤولیت همه ما را سنگین‌تر کرده است و باید به وظایف و مسؤولیت‌های خود در قبال مردم عمل کنیم.

فلاح‌جلودار خاطرنشان کرد: کوتاهی و ضعف هیچ دستگاهی را در خدمت به مردم نخواهیم پذیرفت و همه باید خدمت به مردم را سرلوحه فعالیت‌ها قرار دهند.

علیرضا یونسی معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات مازندران در این جلسه گزارش کاملی در مورد روند برگزاری انتخابات در مازندران ارائه کردند.

در پايان جلسه شوراي اداري مازندران با اهداء لوح تقدير ازاعضاي ستاد انتخابات مازندران، فرمانداران و بخشداران مازندران تجليل شد .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار