در 4 سال گذشته نگاهی ویژه به غرب مازندران داشتیم / ایجاد اشتغال اولویت اصلی استان\
  • استاندار مازندران؛

در 4 سال گذشته نگاهی ویژه به غرب مازندران داشتیم / ایجاد اشتغال اولویت اصلی استان

  • کد خبر: 212069
  • چاپ
  • انتشار: 01 تیر 1396 - 12:20

ربیع فلاح جلودار: در طول 4 سال گذشته در دولت یازدهم 150 هزار نفر در استان وارد بازار کار شدند اما همچنان دغدغه اصلی استان اشتغالزایی است.

به گزارش استناد نیوز، استاندار مازندران در آئین تجلیل از نقش رسانه ها و مشارکت حداکثری همراه به همایش فعالان سیاسی اجتماعی در انتخابات که در تالار مال مجتمع نمک آبرود برگزار شد، اظهار کرد: حضور 91 درصدی مردم مازندران در انتخابات 29 اردیبهشت نشان دهنده اعتماد مردم به نظام است.

وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی به طور میانگین هر سال یک انتخابات برگزار می شود و تمامی ارکان کشور از بالا تا پایین از سوی مردم انتخاب می شوند.

استاندار مازندران با اشاره به مشارکت 99 درصدی روستائیان و 91 درصدی تمام استان در این دوره انتخابات گقت: این موضوع نشان دهنده اعتماد مردم به نظام و سرنوشتشان است.

ربیع فلاح  جلودار از ایجاد تعامل و هماهنگی بین مردم و مسئولان در مازندران را عامل پیشرفت در 4 سال گذشته دانست و گفت: در بیشتر آمارها استان مازندران در کشور دارای رتبه های سوم تا پنجم است.

استاندار مازندران از ایجاد شغل برای 150 هزار نفر در طول 4 سال دولت یازدهم در استان خبر داد و گفت: مازندران با وجود همه مشکلات اقتصادی که وجود داشت رتبه نخست استفاده از بسته رونق اقتصادی را در سال گذشته کسب کرد. اما همچنان مسئله اشتغال مهمترین دغدغه اصلی تمام کشور و استان مازندران است.

آقای استاندار از کمک به واحدهای تولیدی در سال گذشته خبر داد و افزود: در سال 95 به هزار و 100 واحد کشاورزی و صنعتی استان تسهیلات رونق اقتصادی داده شد.

ربیع فلاح از نقش پررنگ رسانه ها در حضور و مشارکت مردم مازندران در انتخابات و بیش از 50 هزار نفری که به عنوان مجری انتخابات در این دوره حضور داشتند تشکر کرد.

وی در پایان گفت: همه تلاش مجموعه استان در این دولت این بوده است که به غرب مازندران نگاه مثبت تر باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار