آیا احتمال لغو سفر زاعران ایرانی به حج وجود دارد؟\
  • به شایعات توجه نکنید

آیا احتمال لغو سفر زاعران ایرانی به حج وجود دارد؟

  • کد خبر: 212077
  • چاپ
  • انتشار: 01 تیر 1396 - 17:12

امروز در شبکه های مجازی و برخی سایت ها، پیامی به نقل از شبکه خبری سی ان ان مبنی بر احتمال لغو سفر زائران ایرانی به بیت الله الحرام منتشر شده است.

به گزارش استناد نیوز، سازمان حج و زیارت اعلام کرد پیام منتشر شده به نقل از شبکه خبری سی ان ان مبنی بر احتمال لغو سفر زائران ایرانی به بیت الله الحرام، صحت ندارد. در واقع هیچ مطلبی مبنی بر احتمال لغو حج امسال مطرح نبوده و شایعه ای بیش نیست.

سازمان حج و زیارت با اشاره به تغییراتی که در هیئت حاکمه عربستان رخ داده است، اعلام کرد: به نظر می رسد این پیام که از دیشب در برخی کانال ها و سایت ها منتشر شده از سوی مخالفان حج بوده است زیرا این گونه افراد همواره مترصد فرصت هستند تا با پخش شایعات، فریضه حج را که برکات و ثمرات فراوانی دارد زیر سؤال ببرند.

سازمان حج و زیارت از مردم خواست هوشیار باشند و از باز نشر این گونه شایعات پرهیز کنند و بدانند تلاش آنهایی که درصدد هستند با هجمه های شدید این فریضه مهم دینی را در حاشیه قرار دهند، ناکام خواهد ماند.

به گزارش استناد نیوز، گفتنی است این شایعات در پی افزایش تنش ها در روابط ایران و عربستان و پس از حادثه تروریستی تهران که با حمایت و سفارش عربستان انجام شده است به صورت روزانه منتشر می شوند، شایعه اخیر نیز به نظر می رسد به دنبال خبر انتصاب ولیعهد جدید و ضد ایرانی عربستان منعکس شده است که تکذیب شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار