مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری تشریفاتی نیست / مشکلات آب شرب جویبار حل می شود\
  • نماینده مردم قائمشهر،سوادکوه، جویبار و سیمرغ؛

مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری تشریفاتی نیست / مشکلات آب شرب جویبار حل می شود

  • کد خبر: 212079
  • چاپ
  • انتشار: 01 تیر 1396 - 20:00

برای انتقال آب سد لفور به شهرهای حوزه استحفاظی پیمانکار مشخص‌شده و به‌زودی این پروژه عملیاتی خواهد شد.

به گزارش استناد نیوز، علی ادیانی بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری، با اشاره به حمله موشکی سپاه علیه داعش در سوریه، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با نظام سلطه شوخی ندارد.

نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس، با اشاره به تنفیذ حکم ریاست جمهوری، بیان کرد: عده‌ای برداشت حقوقی‌شان این است که مراسم تنفیذ تشریفات است، اما از منظر امام عظیم‌الشأن، مقام معظم رهبری و رویه نظام سیاسی کشور و قانون اساسی، رئیس‌جمهور برای اعمال ابزار قوه مجریه به دو صفت مقبولیت و مشروعیت نیاز دارد که این دو صفت بایستی باهم عجین شوند.

وی ادامه داد: بر اساس اصل ۱۲۱ قانون اساسی مراسم سوگند و تحلیف ریاست جمهوری انجام می‌شود و تنفیذ رأی ملت برابر اصل ۱۱۰ قانون اساسی انجام می‌پذیرد، و وجه شرعی انتخاب رئیس‌جمهور، مبتنی بر فقه عمومی و نظام سیاسی اسلامی رقم می‌خورد.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سیمرغ و جویبار در بخش دیگری از سخنان خود از پیگیری آب شرب شهرستان جویبار خبر داد و گفت: برای انتقال آب سد لفور به شهرهای حوزه استحفاظی پیمانکار مشخص‌شده و به‌زودی این پروژه عملیاتی خواهد شد.

ادیانی در پایان ضمن تبریک به اعضای جدید شورای اسلامی گفت: انشاالله شورای جدید با مشخص کردن الویت های کاری، و با برنامه محوری برای حل مشکلات شهرستان قائم‌شهر تلاش کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار