میان خودجوش بودن و خودسر بودن فاصله از راه تا بیراهه و از خدمت تا خیانت است\
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

میان خودجوش بودن و خودسر بودن فاصله از راه تا بیراهه و از خدمت تا خیانت است

  • کد خبر: 212095
  • چاپ
  • انتشار: 02 تیر 1396 - 20:18

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سرمقاله خود که در اختیار روزنامه ایران قرار گرفت به تحلیلی حضور مردم در راهپیمایی قدس و نیز اتفاقات حاشیه آن پرداخت.

سید رضا صالحی امیری نوشت: روز قدس همواره روزی بوده است که فارغ از گرایش ها و سلایق، در صفوف به هم فشرده وحدت و انسجام خود را به رخ کشیده ایم. دیروز هم در جای جای ایران سربلند تصویر زیبای انسجام ترسیم شد.

صالحی امیری با اشاره به رفتار اهانت آمیز عده ای معدود در حاشیه راهپیمایی تهران تاکید کرد: در اقدامی خلاف منافع ملی و مصالح عمومی، عده ای انگشت شمار که درک مناسبی از وضعیت کشور و منطقه ندارند، با سردادن شعار، به منتخب محبوب ملت و نماد مردمسالاری دینی توهین و کام ملت همیشه در صحنه را تلخ کردند. این حرکت نابخردانه نشان داد که ما باید بیش از هر زمان مراقب ارزش های انقلاب و عناصر وحدتبخش نظام جمهوری اسلامی باشیم

وی تصریح کرد هر اقدامی که برخلاف این اندیشه و درصدد دوقطبی سازی های کاذب باشد، ارزش بالای انسجام، وحدت و سرمایه ملی را به مخاطره می اندازد. تخریبگران باید بدانند که میان خودجوش بودن و خودسر بودن فاصله از راه تا بیراهه و از خدمت تا خیانت است. انسجام و اقتدار دو سرمایه بزرگ جمهوری اسلامی است که باید با تمام توان از آن مراقبت کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار